Thursday, January 2, 2014

2014

Ongi juba uus aasta käes. Parimat uut aastat teile, et kõik teie soovid ja unistused ja unelmad täituksid! Ma nii ootasin, et see 2013 juba läbi saaks, no ei olnud minu aasta. Loodan, et uus tuleb parem ja aasta lõpus on, mida meenutada ja mille üle õnnelik olla. Uusaastalubadusi ma ei teinud, ei näe sel erilist mõtet, kui tahan trenni teha, siis võin seda ka niisama teha, mul ei ole selleks uut aastat vaja.

Kuna ma mõtlesin kogu aeg, et 2013 pole hea aasta, siis ilmselt sõnusingi ära, niiet aasta viimase päeva veetsin ma voodis teki all ja wc vahet joostes. Esmaspäeva õhtul oli mu lebo tv õhtu ehk siis nautisin sushit ja tundsin end hästi. Öösel kell 1 enam nii hästi ei tundnud ehk siis sai wc maraton alguse ja lõpes teisipäeva õhtul. Ilmselt sain siis sushist toidumürgituse ja ma ei tea kas ma olen enam võimeline kunagi seda sööma.. isegi see sõna tekitab hirmujudinaid üle kogu keha. Ma olin terve öö magamata, sest nii jubedalt iiveldas, juua sain ainult vett, mis tuli ka kohe sama teedpidi välja, kartsin et tuleb vedelikupuudus, sest maomahlad olid juba suus, olin söömata üle 36 tunni.. Ei taha isegi mõelda enam sellele päevale ja no vihavaenlasele ka ei sooviks sellist jubedust.
Õhtul igaljuhul suutsin end teleka ette vedada, vaatasime hostvanematega Time Square ball droppi, mis oli väga võimas ja siis Wolverine'i, mis oli ka hea film. Täpselt kell 12 lõpes film, ehk uus aasta algas. Selline rahulik aastavahetus siis seekord. Plaanis oli küll midagi muud, aga alati ei lähe ju kõik plaanipäraselt.

Pereema ema tegi mulle uue aasta puhul väikse kingi ka, nii armas temast! Ja üldse see nädal sain siis 2 päeva puhata, kuigi see haiguse päev ei olnud just eriline puhkus, aga sain vähemalt päev otsa voodis olla, haha, vaheldus seegi. 1 jaanuar oli mul siis ka vaba, aga kuna keha alles taastus ja kõik kohad niikuinii kinni olid, siis olin rahulikult kodus, õppisin jälle inimeste toitu nautima ja vaatasin Cake bossi, hostisa tõmbas uusi hooaegu Netflixi yayyy!


Laupäeval, 28 detsember sain kokku Eesti aupairi Birgitiga, kes läheb juba Jaanuaris tagasi koju ja kes tuli siia LAsse paariks päevaks puhkama kahe sõbraga. Käisime Pier'il Ameerika mägedel sõitmas ja ma terve aja naersin nii räigelt, sest Birgit oli nii hirmunud ja karjus ja naeris ja karjus.. :D Pildid oli ka meganaljakad mis meist tehti, seekord suutsin isegi ühe käe taevapoole visata, teist veel ei julgenud, selline tunne oli et lendan istmelt minema muidu haha. Käisime veel pitsat söömas ja siis läksid sõbrad hotelli tagasi, me Birgitiga shoppasime veidi ja ajasime juttu. Huvitav oli see, et poed olid kell 11 õhtul lahti ja puha. Käisime veel Macis jäätsist söömas ja saatsin ta hotelli tagasi ja ise taksoga koju. Nii naljakas oli, kuidas me omavahel hakkasime vahepeal inglise keeles rääkima, Birgit näiteks rääkis mitu korda pikad jutud inglise keeles maha, mina siis kuulan, mõtlesin et äkki tahab inglise keelt harjutada või mida :D Jutu lõppedes hakkas ise ka naerma, et kas ma tegelt ka rääkisin sinuga inglise keeles praegu v? No nalja sai ja väga tore oli oma inimest näha :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Väike jõulukink veel endale
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: