Monday, January 20, 2014

See nädalavahetus oli üsna kodune, mõned neiud peavad nv ka töötama, niiet alati ei saa plaane teha kui tahaks :( Reede õhtul läksid tüdrukud oma isa juurde, niiet jäime vaid ema, isa ja beebi. Tellisime mexican foodi ja vaatasime emaga filmi, The Internship, ma olin seda juba suvel kalliga kinos käinud vaatamas, niiet mul ei olnud nii põnev kui emal, aga head filmi võib ikka mitu korda vaadata :)

Laupäeval aitasin pereemal sisseoste teha, käisime Ralphsis ja Trader Joe's, sain endale kookosõli lõpuks, millega juuksemaske teha, niiet kui olen juba pikalt kasutanud, siis annan teada, kuidas mõjub. Peaks juuksed kasvama panema ja üldse paremaks tegema kõike. Ostsin omale veel maailmaparimaid küpsiseid, no reaalselt nii head, et sõin kahe päevaga selle suure karbi tühjaks hahaha, haige inimene olen ma tean, aga need olid tõsiselt head, karamelli maitsega mmm. Õhtul sõime friikaid ja vaatasime emaga jälle filmi, Percy Jackson - Sea of Monsters, käis kah. Sõime kõrvale puuvilju vahukoorega nämmmmm.

Pühapäev käisin natuke shoppamas, päris head allahindlused veel endiselt, sain kaks ilusat kleiti, nabapluusi?, neetidega pisikese kotikese, nahast vesti, pesu ja kõige sossuma ja lemmikumat värvi hommikumantli. Õele sain ka midagi ilusat, niiet võid juba uut pakki ootama hakata hehehe. Õhtul käisime Jaapani restos söömas, õppisin pulkadega sööma. Sõime suppi tegelt, aga no neid spagette pidi ikka pulkadega taga ajama :D Käisime veel Frozen Yoghurtit söömas, kus meil oli nii lõbus, proovisime seal erinevaid maitseid ja lõpuks tellisin Tangerine maitselise jäätise ja peale lasin panna krõmpsuvaid šokolaadi pallikesi vedela šokolaadiga ja mingi muu asi, mis maitses nagu Daim ja pähkel.

Potteriga kusjuures selline lugu, et pereema ütles, et meil kõik raamatud olemas, võid lugeda kui tahad. Esimese osa sain läbi, hakkasin siis teist otsima ja no ei leia, miskipärast kaks esimest ja kõik ülejäänud.. Tuli siis välja, et suurem tüdruk oli mingi sahkermahkeri korraldanud ja sellepärast on kaks esimest, ilmselt ajas sassi midagi koolis ja tõi koolist koju teise osa asemel esimese.. Pereema tõmbas siis oma Kindle peale mulle teise osa ja saan sealt lugeda, jeeeii! Ma kusjuures ei olnud varem sellist asja näinudki, aga Rando ütles, et neid on Eestis ka, ma ilmselt kinniste silmadega kõndinud, et ma ei teadnud. Aga sellest nii mõnna lugeda, näeb välja nagu tahvelarvuti, aga ekraan on tumedam ja pole nii sile ka, sealt ei peegelda midagi vastu ja kui lehekülge tahad vahetada, siis vajutad kas paremasse serva või vasakusse. Minu arust palju mugavam kui raamatut käes hoida ja lehitseda ja lehti hoida kinni, et need ennast edasitagasi kerima ei hakkaks. Ma igaljuhul soovitan neile, kellele meeldib raamatuid lugeda :)

Seekord enamus pildid telefoniga tehtud, niiet kvaliteet annab soovida jep


Image and video hosting by TinyPic

Selline hommikusöök hehe, tänks hostemale
Image and video hosting by TinyPic

Need nii bestud asjad mmm
Image and video hosting by TinyPic

Jõudsin ainult pool ära süüa, nii suur kausitäis oli
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: