Saturday, January 25, 2014

Lampi juttu

Olen siia juba tükk aega tahtnud mõndasi asju kirjutada, aga kui postitust kirjutama hakkan, siis on pea täiesti tühi.

Jõuludeks tellisin omale kaamerale koti, see oli siis kink emme-issi poolt, jeii aitäh! Emps ütles, et ma hakkaks juba sünnipäeva kinki omale välja valima, et sünnipäevaks ikka kohale ka jõuaks. Alati on nii, et kui tahad midagi väga, siis ei saa mingitel põhjustel ja teinekord kui saaksid midagi, siis ei tea mida tahta. Feel me?

2L joogipudelitel on peal kirjas "No refill" ehk siis Eesti keeles öelduna, et neid ei täideta uuesti kui tühjaks saab nagu siin Ameerikas kombeks. Ma siis mōtlesin, et kas nagu tegelt ka keegi läks toidupoodi ja viis pudeli tagasi ning tahtis, et see uuesti täidetaks? How dumb can you be haha

Jaanuari alguses oli meil siin maavärin. Olin beebiga kodus ja järsku kuulsin mingit kolinat, mõtlesin, et naabrid vms kuniks sain pereemalt sõnumi, et meil oli väike maavärin, ilmselt tundsid midagi.. ja et kui uuesti peaks tulema, siis võta beebi sülle ja mine laua all peitu, apppii. Viimane kõva maavärin oli siis 1994 aastal, minu aasta väljalase hehe, loodan et ma rohkem ei pea sellise asjaga tegemist tegema :)

Sel nädalal oli Santa Monicas kaks inimröövi katset, suur must mees tahtis siis neiut ära röövida, aga mōlemil korral ebaõnnestus, sest tüdruk hakkas karjuma ja inimesed märkasid. Mōlemad neiud kusjuures minu vanused. See pani ikka täitsa kartma, kui tänaval kōndisin, siis vahtisin kogu aeg enda ümber ja kui mustanahalist meest nägin kuskil, hakkas süda nii puperdama sees. Pereema ka veel ajas hirmujuttu, siis sain alles aru kui reaalne see tegelikult on. Ei taha teada kuidas need tüdrukud veel ennast tundma peavad, ma usun et nad väga ei taha enam üksi kuskil ringi liikuda..

Mingi aeg sain endale pangakonto, mäletate? Alguses sain siis ajutise pangakaardi ja 10 päeva jooksul saadeti uus, aga mõtlesin et kujundan endale ilusa pildiga pangakaardi parem, jääb igaveseks mälestuseks hehe. See on tasuta ka kusjuures. Niisiis mul ongi nüüd 3 pangakaarti, kaks muidugi kehtetud. Sain omale ka Ralphsi kliendikaardi ja 2 väikest kaarti mille saab võtmete külge riputada, täitsa armsad.

Sellised bestud hommikusöögid mul
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Minu oma tšekiraamat :) Saaksin seda ka kujundada, aga ma nagunii ei hakka seda vast ju kasutama, et pole mõtet
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: