Monday, January 13, 2014

Pole ammu midagi asjalikku siia kirjutanud, aga pole midagi erilist ka juhtunud.. Hetkel vaid töötöö, et raha koguda. Ootan juba mil ilmad soojemaks lähevad ja seelikud lühemaks haha! Nii palju mõtteid ja plaane on, niiet hetkel tõesti targem poodidest ja muudest kohtadest eemale hoida ja lihtsalt raha koguda, seetõttu blogi kahjuks kannatab. Kuigi siiski jah, ükspäev tellisin omale kingad, mis olid ülejärgmine päev ukse taga, yayy!! Nüüd mul pangakaart ja üritan selle kasutamit piirata, ehk panin kõik raha säästmiskontole, kaval eks.

Nädal läks ülikiirelt mööda, aga nii väsitavat nädalat pole juba ammu olnud ka. Tööpäevad olid pikad, beebi jonnine kuna uued hambad kasvasid ja mina kuidagi lihtsalt väsinud kogu aeg. Reede õhtul vajusingi peale tööpäeva oma pessa ja kuskil kella 10ni võitlesin, et silmi lahti hoida, kauem enam ei suutnud. Esimest korda vist siin olles jäin nii ruttu magama. Üldse viimasel ajal olengi juba täitsa ära harjunud ja kohanenud. Alguses ei saanud ma üldse magada, ei saanud magama jääda ja hommikul kuulsin igat piiksu, mis kuskilt tuli. Praegu põõnan nagu talveunes karu ja ei pane enam midagi tähele. Olen jälle vana mina, Eestis olles ju kogu aeg kõik ütlesid, et kui ma magan, siis võib vabalt maja tühjaks varastada, sest ma ju ei kuuleks. Ükskord näiteks ema äratas mind 10 minutit, ta oli ise ka hämmingus, et kuidas on see võimalik, haha, aga see olen ju mina, kõik on võimalik!

Laupäeval rääkisin hommikul 9st päeval pea kella 4ni oma kalliga juttu, sest ta sai jälle koju juheeei, vahepeal see kaitsevägi täitsa tore kah. Õhtupoole alustasin Harry Potteri esimese raamatu lugemist ja see erines juba algusest peale filmist, niiet täitsa põnev on. Mingi aeg tulid Laura ja Jil ja Juna ja ta ema mulle järgi, läksime promenaadile Kreeka restorani sööma, tellisin Caesari salati, mis ei olnud mingi väga parim, arvestades selle hinda, aga no kana oli superhea vähemalt. Peale seda Laura ja Jiliga kinno, American Hustle vaatama. Kohati nagu venis ja oli igav, aga tänu Jennifer Lawrencile oli täitsa okei! Korra mainiti isegi Eestit haha. Võitis muide Golden Globe'i ja Wolf of Wall Street ei võitnudki, how is this possible??? Laura ja Jil käisid muide pühapäeval Hollywoodis seda auhinnagaalat vaatamas, kaugelt, kuulsusi punasel vaibal, oleks ka tahtnud, aga üllaülla ma ei saanud autot, sest lapsed kodus nädalavahetus oli.

Käisime siis pühapäev perega koos Pasadenas, restos söömas ja Targetis. Tellisin kartulipudru, kanafilee ja värske spinati kerges küüslaugu kastmes ja oiiii mis maitseelamus, superhea! Lauda toodi veel ahjusoojad pikad saiad, mis olid seest lihtsalt megapehmed ja pealt natuke soolaga kaetud, pereema ütles väga täpse kirjelduse nende kohta: "To die for" ja nii ongi, lihtsalt kirjeldamatult imelised! Peale söömist käisime Bakery store'ist läbi, ostsime hõrgutavaid küpsiseid kõigile. Targetis tsillisin tüdrukutega, otsisime EOSeid, ostsime kõik 2 tükki juurde omale hehe, kollektsioon täieneb. Sain nummikad leopardi papud ka omale, niiet täitsa kordaläinud käik. Tagasi sõites tantsisime tüdrukutega autos, meil üldse kogu aeg nii lõbus ja nad ikka nii nunnud mul! Ükspäev noorem tüdruk ütles: "Jane, i love you! You're like a part of our family. Wait.. you ARE a part of our family!" Sellised väiksed asjad teevad südame soojaks. Vahepeal nii imelik mõelda, et tulin siia täiesti võõra pere juurde ja nüüd olengi nagu pereliige ja suurem õde. Kõik saavad juba liiga kalliks, et ma ei tea mis siis saab, kui lahkumisaeg kätte jõuab sügisel.. Ei taha veel mõeldagi selle peale.

Üldiselt ma teistes portaalides aktiivsem, niiet et kui huvitab, võite mind sõbraks lisada ja silma peal hoida
Twitter - dseini
Instagram - dseini
Ask.fm - dsein
Snapchat - dseiin
Facebook - Jane Vadi


Ja palun, kui keegi teab lehekülgi, kust võimalik odavaid lennupileteid soetada, siis andke teada, olen väga ootel ja väga tänulik.

Ühel õhtul vaatasime suurema tüdrukuga Cake Bossi ja seal tehti Häagen-Dazs'i aastapäeva puhul neile kooki ja me siis ilastasime, et ahhh tahaks seda jäätist. Järgmine päev käisin poes ja ostsin meile mõlemale need jäätised, mõnnasime siis ja vaatasime järgmist Cake Bossi osa
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hommikul söön nagu kuningas. Puder ei ole tegelikult nii vedel, valasin lihtsalt maple syrup'iga üle ja polnud veel ära seganud :)
Image and video hosting by TinyPic

Uued jalavarjud, tulge lähme tantsupeoleee!!
Image and video hosting by TinyPic

Oranz, tumedam sinine ja vasakpoolne punane on mu uued nunnud. Muide kõik on 95% orgaanilised ehk ei ole mingi keemia. Kollane näiteks kaitseb UV kiirte eest ja oranz ravib huuli
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Selline pisike meil kinos
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Gerli Pommer said...

Eose maniakk :D

Jane said...

Võtan süü omaks :D paar tükki veel vaja siis kõik olemas haha