Tuesday, January 7, 2014

Üks meeldiv kogemus

Laupäeva hommikul käisime hostemaga pangas, mulle pangakontot tegemas lõpuks. Ta ka juba tüdines ära sellest igareedesest sularaha välja võtmisest ja minul kulub raha liiga palju, kui see mul käes on. Nüüd kui on arvel, siis üritan veidi ikka koguda ka, mul seal säästmiskonto täitsa olemas, niiet loodan, et saan hakkama sellega.
Panka sisse astudes tuli kohe üks meeldiv naisterahvas meie juurde, teretas käsipidi, rääkis juttu ja otsis meile kohe noormehe, kes meid teenindas. Tema oli samuti väga väga meeldiv, pakkus vett/kohvi kohe, rääkis oma elust ja küsis igasuguseid küsimusi meie kohta ja lollitas beebiga jne. Siis ma mõtlesin küll, et Eestis pole mul never sellist kogemust olnud. Olen korduvalt Eestis pangas asju ajanud ja seal on lihtsalt tuimad näod, kes ei vaata sulle otsagi kui oma rutiinset tööd teevad. Klienditeenindus on siin riigis ikka viimasepeal. Ära minnes veel tuli see noormees meid uksest välja saatma ja see naine ka tänas ja jutustas veel natuke, kes meid algul vastu võttis.

Õhtul mõtlesin, et mul teksasi vaja, et käin promenaadil korra. Sinna jõudes avastasin, et sõidan täiesti tühja paagiga, niiet tagasi tulles palusin ainult jumalat, et ma koju jõuaksin, see oli lihtsalt nii närvesööv kojusõit et appiiii, aga vähemalt jõudsin. Pereema läks kohe siis siia kodu lähedale tankima, ma imestasin, et ta üldse sinna jõudis, pani paagi silmini täis ka haha. Sõin siis kiirelt ja juba Laura juurde, läksime kinno The Wolf of Wall Street vaatama, kahjuks oli terve saal peaaegu välja müüdud, niiet pidime teises reas istuma. Alguses oli päris jube, aga õnneks harjusin kiirelt ära, kuigi kael jäi täitsa kangeks küll. Film ise oli mega hea! Leonardo Dicaprio ju ikkagi peaosas. Ma ausalt tahaks uuesti juba vaadata. Ja nõrganärvilistele võin öelda, et seal palju porri, pidu ja narkootikume. Aga filmi point on iseenesest väga hea ja õpetlik. Gerli ütles, et Eestisse peaks see jõudma 6. veebruaril, mina igaljuhul soovitan. Päris pikk on ta ka, pea 3 tundi. Ostsin medium coca kaasa ja appi kui suur see oli, Eestis pole suur coca ka nii suur kui siin small coca on, ameeriklased on suure isuga ikka. Aga tänu sellele cocale mõtlesin pool filmi, et tahaks vetsu, niiet see natu segas vaatamist :(

Topsis on banaani-mango-vanilli-apelsinimahla-piima smuuti, mis nägi välja nagu jäätisekokteil, sest mango oli külmutatud
Ja need maasikad seal kausis maitsevad sama hästi kui meil maasikad suvel, mmmm
Image and video hosting by TinyPic


Saatsin detsembri alguses paki Eestisse, mis pidi sinna VÄHEMALT 10 tööpäeva jooksul jõudma, aga jõudis kuu aega hiljem, ehk uuel aastal nüüd ja appi kui katki see oli, mu kingitused oldi ka kõik lahti kisutud, how rude!

No comments: