Saturday, January 4, 2014

Mu hostpere

Keegi anonüümne soovis, et ma oma hostperest räägiks. No eks ma üritan. Kuna orientatsioonil öeldi, et perest täpset infot avaldada on üsna soovitatavalt keelatud(kunagi ei tea mis tulevikus võib juhtuda ja kõik blogis/internetis postitatu su vastu võidakse keerata), siis ma üritan pealiskaudselt ikka midagi rääkida. Loodan, et Sa väga pettuma ei pea, kallis anonüümne.

Minu hostemal on 2 tütart varasemast abielust ja hostisal on tütar varasemast abielust(tema elab oma emaga). Nad ise tutvusid juba hea mitu aastat tagasi ja abiellusid eelmise aasta suvel(2012). Selle aasta mai kuus said ühise beebi, kelle pärast siis vajasid nad ka au pairi. Ema on pärit Ukrainast ja isa on Ameeriklane. Kuna ema on euroopast, siis temaga oleme sarnased ja teame mis on hea, haha :D

Mina olen põhimõtteliselt nende teine au pair. Esimene au pair tuli siia septembris ja pidas vastu kuu aega. Ta läks siit ära, kuna ta ei saanud päev otsa skypeda ja telefoniga rääkida :( Ta oli siin teistel eesmärkidel kui üks õige au pair olema peaks. Pea oli rikkaid(või siis mitte nii rikkaid) ameerika mehi täis ja no kogemused jätsid ka soovida, beebi teda ei huvitanud. Tal on olnud viimase kuue kuu jooksul 3 pere, niiet rohkem ta ei saa neid vahetada, aga juttude järgi on ta nüüd illegaalselt Ameerikas. Peale seda kui ta siit ära läks, tuli mingi Mehhiko kutt talle autoga järgi, kellega ta kohtus nädal varem internetis kohtumisportaalis ja sõitsidki seitsme tuule poole minema. Nii palju on mulle siis räägitud, elu nagu filmis.

Tütred on üks nädalavahetus oma pärisisaga ning teine nädalavahetus kodus, kui siin on ka pereisa tütar. Niiet üks nädalavahetus on ilma tüdrukuteta ja teine kõikide tüdrukutega, too nädalavahetus tavaliselt käime väljas ja teeme ka midagi kõik koos.

Üle nädala käib ka koristajatädi, kuigi paari päeva pärast on kõik jälle sea öömaja. Kui lapsed majas, siis muudmoodi vist ei saagi ja peale tööpäeva on kõik liiga väsinud, et koristada. Eks ma päeva jooksul ikka annan endast parima, et siin see seis liiga hull ka poleks, kuigi ma ei ole selleks kohustatud, aga mulle meeldib kui on korras. Kuna mu Eesti peres on õpetatud puhtust hoidma ja enda järelt nõusid pesema jne, siis ma olen siin ka ikka korralik ja kõik imestavad selle üle, vanemad toovad mind tüdrukutele eeskujuks, et näe Jane teeb seda ja seda, tehke teie ka. Hostema ütles, et peab mu emaga ühendust võtma, küsima nõu, et mis tema nii õieti tegi, et selline tütar kasvas, haha nii armas!

Hostema on raamatupidaja Fox filmitööstuses ja näeb seal kuulsaid näitlejaid!!! Aga ta ei tohi neid jõllitada, kuigi räägib küll, et vahest ikka mõnda kuulsust nähes tahaks kiljuda ja juurde joosta ja imetleda :D Varsti lubas ka minu sinna viia, aga ma ka ei tohi jõllitada :( Hostisa töötab IT alal, täpsemalt ma ei tea. Vähemalt oskab mulle elektroonika alal nõu anda jne.

Mult on küsitud, et kas ma elan villas :D Ei, ma ei ela villas. Santa Monicas polegi villasid. Me elame korterelamus, alguses arvasin et see on nende maja, kuna siin on natuke teistmoodi korterelamud kui Eestis. Te kindlasti nüüd mõtlete, et mul siin mingi väike kööktuba kus 6 inimest elavad:D Me korter on kahekordne ja tundubki nagu on oma maja, sellepärast ma alguses paar nädalat nii arvasingi, kuni ükspäev kõndisin siis "maja taha", kust läks korterelamu edasi, piklik kast, me oleme siis kõige otsas. Tube on 5 + köök + 2 vannituba + minu wc. Meil on oma rõdu ja garaaz ka, mida teistel meie korterelamu omadel pole. Aga pere plaanib varsti oma majja kolida, Santa Monicast ära. Tahavad oma basseini ja aeda ja veel rohkem ruumi, suur pere ju ikkagi.


Ja täna sai mul 2 kuud USAs oldud, juhhei! Päris kiirelt läinud isegi ja ma olen rahul siinse eluga, mis ongi kõige tähtsam.

No comments: