Monday, January 27, 2014

Cluster meeting ja LA

Vabandan kõigi ees, kes siin igapäevaselt piilumas käivad(nagu statistika näitab) ja kes tahavad, et ma tihedamini kirjutaks. Varem, kui ma ise olin Eestis ja lugesin teiste au pairide blogisid, mõtlesin, et miks te ometi ei kirjuta tihedamini? Käisin iga päev vaatamas, et kas on midagi lugeda ja olin nii pettunud, kui keegi ei kirjutanud. Nüüd, olles ise siin, saan aru, et reaalselt pole midagi ju kogu aeg kirjutada :D Ma ei taha oma igavast rutiinsest töönädalast siia kirjutada ja alati ei toimu ka nädalavahetusel midagi põnevat.

See nädalavahetus oli tegelikult päris tore. Reede õhtul sain juba pool 6 vabaks, sest pere läks isa vana sõbra juurde Shabbat dinnerile, ma jäin üksi koju. Vaatasin romantilist filmi Netflixist mille nime ma kahjuks ei mäleta, põletasin lõhnaküünlaid ja sõin head rämpsu, pilt ka allpool. Peale filmi õppisin õppisin õppisin, tegelikult terve nädal tegin oma koolitööd, sest see oli nii raske :( Aga reede õhtul sain lõpuks lõpetatud.

Laupäeval oli esimene vaba päev, kus ma oleks kaua magada saanud, sest Rando oli metsas ja teadsin, et pole kellegagi niikuinii rääkida. Reede õhtul siis mõtlesin, et oiii kus ma homme alles magan, magan terve päeva maha. Kell 8 hommikul olid luugid lahti nagu naksti ja enam und ei tulnud, nii palju siis kaua magamisest, pensionär olen juba.. Mingi aeg pidin beebit hoidma 3 tundi ja õhtul ei saanud välja minna, sest pere läks jälle autoga kuhugi õhtusöögile kellegi juurde. Filmiõhtu2 for me hehe, tahtsin juba ammu vaadata filmi 13 to 30, päris hea oli.

Pühapäeva hommikul tuli Laura mulle järgi, läksime siis kuhugi parki, mis asus 20min kaugusel, meil toimus Cluster meeting seal. Seekord oli 2 clusterit koos, kuigi tüdrukuid oli ikkagi vähe, 6 vaid, sest see kutse tuli väga ootamatult. Mäletate rääkisin, et mul oli väga vana tugiisik, kes polnud mulle siiamaani külla tulnud? Ta läks nüüd pensionile ja meile tuli uus asemele, kes on lihtalt jumalik!!! 35 aastane noor imekaunis naine, kes oli lihtsalt suurepärane, nii ootan juba uut kohtumist. Meisterdasime siis Valentinipäevaks kaarte, võistlus oli tegelikult, et kellel kõige ilusam ja omapärasem kaart on ja arvake kes võitis, MINAAAAAA! Siiamaani ei suuda uskuda. Laura jäi teiseks ja mõlemad võitsime kuu aega piiramatus koguses jooga ja aeroobika külastust, täpselt seda mul vaja oligi. Ja nii hea, et Lauraga koos võitsime, nüüd kaaslane ka kellega minna :) Peale seda miitingut läksime Laura juurde, otsisime bussiaegu, kuna ta pidi auto ära andma. Võtsime teepealt rämpstoitu bussisõiduks kaasa, bussis avastasime et seal söömist võidakse trahvida 250$, muidugi avastasime selle peale söömist :D Trippisime siis LA downtowni, tahtsime minna Grammy auhindade jagamisele, aga kahjuks seekord ei saanud fännid sinna punase vaiba juurde. Miks minul ei vea? Laura eelmine kord sai ju lampi tasuta VIP pileti ja nägi kõiki staare.. Nii imelik mōelda et mu lähedal oli niiiiii palju staare ja ma ei saanudki kedagi näha:( so close yet so far. Tšillisime siis veits seal, vaatasime ilusaid inimesi ja läksime bowlingut mängima, sain 5 punktiga pähe biiiuuuniuuu, alguses läksid kõik pallid renni, aga lõpus panin kõik maha koguaeg ja Laural läks renni, aga siiski kaotasin napilt. Ma pidin veel beebit ka õhtul hoidma natuke, peres keerulised ajad hetkel, aga no saame ju hakkama.

Õgisin
Image and video hosting by TinyPic

Mu ilus Laura
Image and video hosting by TinyPic

Sõime bussipeatuses nagu kodutud haha
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Staarid staarid
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hälvik
Image and video hosting by TinyPic

Minu võidukaart, pilt on tehtud õhtul kodus ja vahepeal sai nii palju kannatada, liim polnud veel ära kuivanud kui kotti panin, kõik kleepus omavahel kokku ja sädelus on kadunud südametelt niiet kaart sai lõpuks rikutud, alguses oli kena vähemalt. Südamete sisse oli kirjutatud "I love you" ja "Happy Valentine's Day"
Image and video hosting by TinyPic

No comments: