Monday, December 30, 2013

Pühad

Tavaliselt ma tööpäevadest ei kirjuta, aga kuna on pühad, siis ma teen erandi:D See nädal oli mul natukene lebom, kuna pereemal oli puhkus ja ma ei pidanud kõik päevad tervenisti beebiga olema, aga siiski, üldiselt ikka mina hoidsin teda, mis oli natuke naljakas, sest ema oli ju ise kogu aeg kodus.

Nädala alguses avastasin oma toast minikuuse, pereema oli selle mulle ostnud, aww. Käisime ka väljas söömas, selline koht siis kus said paberilehe kus on juba koostisained olemas ja märgid vaid ära, mida soovid, said ise endale burgeri ehitada. Mu burx sai vägaväga hea, aga kuna ma ei suutnud otsustada mis juustu ma tahan, siis läkski see lõpuks meelest ära, et selle üle olin natuke kurb, aga hea oli ikka.

Veel käisime ema ja tüdrukutega väiksel shopingul Michaelsis. See siis selline pood, kus on olemas KÕIK käsitöötarbed, mis sa endale ette oskad kujutada. Sain omale ehete valmistamiseks staffi ja tegin kõigile ehted kingiks :) Hiljem siis tegime emaga süüa õhtusöögiks. Valmistasime ahjukartuleid, kana, makaronisalatit, värsket salatit, waldorfi salatit ja magustoiduks oli Apple pie vanilli jäätisega, delicious! Perema tänas mind, et tänu minule on ta üle aastate jälle köögis süüa tegemas. Jagasime kingitusi ka ja hiljem mängisime uusi xbox mänge, Wipe out oli tõsiselt lahe mäng, täpselt samasugune nagu päriselt see saade.

Mingil õhtul tahtsime ema ja tüdrukutega kinno minna. Jõudsime kohale, olime ära juba parkinud ja avastasime, et piletid välja müüdud:( Läksime siis Hollywoodi, kus oli väga kift tänav, mis meenutas natuke Santa Monica promenaadi, et jalutad ja poed igalpool. Meeletult ilus oli seal, tegin paar pilti ka. Et kui mujal jõulutunnet ei teki, siis seal peaks küll igal ühel tekkima, ainult lumi oli puudu täiuslikkusest! Otsisime pärast siis kust süüa koju kaasa osta ja KÕIK kohad olid kinni, täiesti uskumatu. Kodus pidime siis homemade pastaga leppima.

26 tahtsime välja sööma minna jällegi, sellisesse kohta siis kus maksad mingi summa ja sööd selle eest palju tahad, aga beebi oli väga jonnine, niiet tellisime Mexican foodi koju, sain oma imelist kanaburriitot mmmmmmm. Peale söömist vaatasime Girl Most Likely, mille pereisa laenutanud oli ja sõime jäätist. Väga mõnna õhtu ja film oli ka superhea, soovitan.

Oma emotsioonidest parem rääkima ei hakka, kõige masendavamad jõulud mu elus. Aga no ise tegin sellise otsuse, niiet pean leppima sellega. Järgmised jõulud olen ju jälle omadega koos, niiet pole midagi hullu, tuleb positiivselt võtta kogu seda kogemust :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: