Tuesday, December 10, 2013

Sunday funday

Pühapäeva hommikul ärkasin nii vara, sest kõik kolistasid ja rääkisid nii kõvasti kõrvaltoas :( Sain vähemalt musiga rääkida. Enne lõunat jõudsin isegi jooksmas käia ja hommikusöögiks sõin pannkookee mmm, aga no Rando omasi ei ületa miski. Kuskil 1 ajal võtsid tüdrukud mu peale ja sõitsime promenaadile. Jalutasime veidi ja siis Pier'ile jalutama ja uudistama. Ära tulles mõtlesime, et võiks minna Ameerika mägedele, sest nii lahe tundus, mõeldud-tehtud, ja oli ka superäge, kuigi oleks võinud õudsam ikka olla, natuke lahjaks jäi mu jaoks. Hiljem vaatasime pilte ka mis meist tehti, need olid nii naljakad, aga no 16$ eest väga ei ostaks pilti kus eriti taun välja näed :D Edasi jalutasime ookeani ääres, sest Anka tahtis jalgupidi ookeani minna(super külm oli, mul oli esimest korda siin olles külm!). Ta on siin 6 kuud elanud ja siiamaani pole ookeanis käinud, ka jalgupidi mitte, niiet nüüd tahtis ära käia. Saime mõned pildid päikeseloojangust, mis oli kahjuks väga nigel, kuna nii pilvine oli. Õhtusöögiks sõitsime kuskile ma ei tea kuhu In-n-out'i sööma, sest me tahtsime rämpstoitu, aga mitte nii rämpsu kui MacDonalds ja väga hea oli! Kuna Debbie läks wc, siis me Ankaga jalutasime autosse ja mul tuli muidugi geniaalne idee, et võiks auto mujale parkida, siin usas ju nii raske autot üldse üles leida parklast et jah :D Plaan oli hea, aga Debbie kahjuks ka hea, niiet leidis auto üles ja tahtis meid maha lüüa ka, meil oli vähemalt nalja nabani. Ma mõtlesin, et kui mulle oleks selline vemp visatud, siis ma poleks kindlasti arugi saanud ja oleksin mingi suvalise auto juurde kolistama läinud või siis üldse söögikoha ukse ette ootama jäänud, et kus tüdrukud läksid :)) Loodan, et mulle ei tee keegi sellist nalja :D Üldse nende tüdrukutega on iga kord nii lõbus, et silmad on kogu aeg naermisest märjad. Koju sõites lagunes meil auto ka, niiet mu abivalmis pereisa parandas Anka auto ka ära. Et siuke väike ülevaade siis mu väga mõnusast pühapäevast.

Image and video hosting by TinyPic

Vajan seda särki
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: