Wednesday, December 4, 2013

San Francisco

Ma kirjutasin mega pika postituse San Francisco reisist, enne postitamist vajutasin kogemata valet nuppu ja läinud ta oligi.. Ma olin nii vihane ja kuri, et ma ei teagi kohe. Teen siis lühikese kokkuvõtte, nii pikka ma enam ei jaksa.

Reedel äratus kell 4 ja sõit algas, algul oli väljas nii pime veel ja sain kuskil 2h vahelduva eduga isegi magatud. Aga kuna ma istusin sellel istmel, kus beebi, siis ma ei saanud normaalselt magada ja pidin vahepeal toitma beebit ja lõbustama jne. Mingi aeg vahetasime emaga kohad ära, sain ees istuda ja imelist vaadet nautida. Naljakas oli see, et üksikutes lambikates külades, kus oli üks bensujaam ja 10 inimest, oli kas MacDonalds või Subway või midagi taolist, juu siis sõidab ikka nii palju inimesi läbi. Tee äärde jäid ka mõned lehma karjamaad, kus oli reaalselt miljon lehma ja kõrbekuiv heinamaa, nii kahju oli neist :( Ja see hais mis sealt mööda sõites.. see oli ikka ulme, nagu poleks hamstripuuri pool aastat puhastatud, või isegi hullem ma kardan.
Ja terve aeg kui sõitsime, siis mul oli tunne nagu ma oleksin filmis, "Mägedel on silmad" või midagi taolist :D

San Francisco oli mega, mulle nii meeldis. Arhitektuur selles linnas on nii huvitav, kõik majad nt üksteise vastu ehitatud, et ainult eest värvid ära ja muu üle ei peagi mõtlema. Väga väga mägine ka, meenutas natuke San Andreas'i, kus olid samasugused mägised tänavad. Mõnest mäest oli meil raskusi autoga üles ka saada, siis ma palusin vaid et me alla ei veereks. Praegu naljakas mõelda, aga tol hetkel ei olnud eriti. Golden Gate Bridge meeldis mulle niii väga, see on mu jaoks San Francisco sümbol võinii, niiet see oligi põhiline asi, mis ma seal näha tahtsin. Kahjuks laupäeval kui me seda imetlema tahtsime minna koos sadade turistidega, siis järsku tekkis mega mega paks udu ja silda polnudki näha. Kui olime juba kaugemal, siis silla ülemised otsad tulid juba vaikselt udu seest välja, niiet sain mõne pildi kaugelt vähemalt. Pühapäeval sõitsime sellest üle ka, yayy!!

Nägin see nädalavahetus väga väga palju ja üldse oli väga mõnna. Laupäeva õhtul käisime näiteks Stanfordi ülikooli linnakeses söömas, mis oli mega kaunilt jõululiselt ära kaunistatud. Käisime Cheesecake Factorys, tellisin Adamsi peanutbutteri cheesecake, mis oli imeline, ainult et peale 3ndat ampsu hakkas paha. Aga ma sundisin ennast sööma, sest ma pole kunagi vist nii kallist koogitükki söönud, Eestis oleks selle raha eest terve koogi saanud :D

Pühapäeval sõitsime natukene linnast välja kuhugi metsa, kus olid mega suured kõrged paksud vanad kuused männid ja õhk oli nii värske ja külm, et oligi selline tunne, et olen Eestis. Kojusõit oli nii füüsiliselt kui vaimselt väga piinarikas, 9 tundi vist võinii.. Ja beebi läks juba pööraseks sellest autos istumisest, et polnud just kõige meeldivam.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Natuke näeb Alcatrazi
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lombard street
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Chinatown
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Üks turist oli ka
Image and video hosting by TinyPic

Põlve otsas mul Golden Gate Bridge
Image and video hosting by TinyPic

Stanfordi linnake
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mina metsas
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Minu karamelli latte & kirsimoosiga saiake
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Gerli Pommer said...

Sa oled nii ilus!!!!

Jane said...

Wow aitäh, Sa oled niiii armas!!