Friday, December 27, 2013

Counsler meeting e jõulupidu

Pühapäeval oli meil tugiisiku juures jõulupidu, ta elab Pasadenas, siuke 40min sõitu. Kuna ta läheb pensile, siis see oli meie viimane koosviibimine. Ta on hea ja südamlik inimene, aga ta tõesti on liiga vana selle töö jaoks. Ma olen siin praktiliselt 2 kuud olnud ja ta pole siiamaani mulle külla tulnud. Programmil selline värk, et kui tüdruk on olnud peres 2 nädalat, siis tugiisik peab tulema külla ja tegema kindlaks kas kõik on korras. Lisaks peab ta kohe alguses tüdrukule ka helistama ja huvi tundma, kuidas kohale jõudis jnejne, aga nõup, ma tegin ise selle kõne kui 2 nädalat siin olin olnud, sest tema ju ei suvatsenud mulle helistada. Aga see selleks.

Pidu oli tore, tüdrukuid oli 9 seekord. Kõik pidid oma kodumaa söögi kaasa võtma, ma siis valmistasin kartulisalatit ja tundus, et see oli ainus asi, mis kõigile meeldis ja ka päriselt hästi maitses :D Enamus olid mingeid küpsiseid ja piparkooke poest ostnud, nii huvitav. Kõik pidid ka 10$ väärtuses kingi tooma, et siis kinkide vahetust teha. Mina viisin Victorias secretsi käte- ja kehakreemi ja šokolaadi, allpool pilt mis ma ise vastu sain. Tugiisik oli meile üliarmsa ja maitsva koogi ka tellinud, nii armas temast! Sõime ja jõime ja jutustasime ja jagasime kinke ja mingi hetk käisime väiksel väljasõidul. Sõitsime läbi ühest tänavast, mis säras tuledes, reaalselt paar kilomeetrit pikk tänav, kus majad ja puud uppusid tulede all, nii ilus oli! Lõpuks jõudsime mingi hoone juurde, mis oli ka tulede alla mattunud ja meeletult palju inimesi oli seal uudistamas. Me lõpuks ei saanudki aru, mida see endast kujutab, kirik oli äkki? Aga no ilus oli vähemalt. Tagasi tulles saime Hot chocolate'i vahukommidega, nämmmiiii! Tugiisiku abikaasa näitas mulle eestlaste pilte ka, tema vanaisa ja vanaema olid mõlemad eestlased ja kohtusid Ameerikas, nii lahe :) Pärast sain Saka tüdrukutega koju, avastasime, et üks tüts elab must vaid 8min kaugusel, jeeeeee!

Image and video hosting by TinyPic

Girls girls girls
Image and video hosting by TinyPic

Meie jõululaud, ees on tugiisik ja taga see jõuluvana on tema abikaasa, kes näeb nii eestlase moodi välja, nii olekult kui välimuselt
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Teise tüdruku kaamerast ka 2 pilti
Vasakult siis Saka, Saksa, Saksa, Saksa, Iisrael, Itaalia, Hispaania, Prantsusmaa, Eesti
Image and video hosting by TinyPic

Kõige näljasem :)
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: