Saturday, December 14, 2013

Load peaaegu käes

Neljapäeval sain hommiku vabaks, et käia teooriaeksamit tegemas. Algul jalutasin sinna kell 8 hommikul ja jalutasin sama targalt tagasi, sest mul polnud I-94 paberit välja prinditud :( Kodus siis jamasin sellega ja täitsin veel ühe paberi ära ning pereema viskas mu kell 10 ära sinna ning järjekorras ootasin terve tunni. Siis kontrolliti mu silmi, kõik oli nii udune, sest silmad olid kuidagi nii vesised, aga sain läbi vähemalt. Maksin ära ja siis pilti tegema, mis oli mu elu koledaim dokumendifoto, reaalselt nägin välja nagu Lindsay Lohan oma vangi mineku fotodel. Ja siis testi tegema, 36 küsimust, püsti pidi seisma, wtf, jalad väsisid veidi ära. Olin korra seaduste raamatu üle ka sirvinud ja tegingi ära, esimese korraga yayyyy! Esimest korda olin siin olles meeletult õnnelik, nagu reaalselt, sest need testid ei ole kõige kergemad, eriti mulle, kellele pole Inglise keel emakeel. Ja pereema rääkis, et tavaliselt ei saada eriti esimese korraga läbi, niiet olin päris uhke enda üle. Nüüd vaja sõiduks aeg ka registreerida.
Õhtul vaatasime tüdrukutega Next Great Baker'it, meie lemmiksarii, ja nad on üldse nii armsad mul, ütlesid, et ma olen Best au pair ever, awwwww!

Pereisa tegi veits nalja
Image and video hosting by TinyPic

Ma armastan smuutisi!!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: