Thursday, December 19, 2013

Fakte

Täiesti lampi tuli selline idee, kirjutasin kõike mis pähe kargas
- Inimesed naeratavad, tervitavad, lehvitavad tänaval

- Suvalised inimesed tulevad juurde ja küsivad kui vana mu laps on :)

- Teenindajad räägivad juttu ja on väga sõbralikud, mitte ei nohise habemesse vaikselt "Tere" kui sedagi, nagu Eestis

- Autojuhid tuututavad väga palju. Annavad endast märku et "mina tulen" või niisama kui keegi ees sõidab, siis lasevad lampi signaali. Jalakäijatele ka kui keegi meeldib. Ja üldse on väga kärsitud ja signaal on lemmik vist

- Inimestel on siin päris uhked autod

- Toas käiakse jalanõudega

- Meil on külmkapil nupp, kuhu vajutades saan jääkuubikuid

- Mõnes pargis on turvamehed

- Koolide juures ülekäikudel on inimesed, kes aitavad lapsed üle tee, väga asjalik mu arust

- Santa Monica on täis turiste

- Siin ei ole üldse tavalisi elumajasid, enamus on korterid

- Korterid on kallid, tavaliselt siuke miljon dollarit paari toa eest, mida ookeani poole seda kallim

- Oreo küpsised ei ole nii head kui Domino või Mesikäpp

- Kohalikud ei säti end välja minnes, poes nt käiakse kasvõi tudukatega

- Väga palju käiakse väljas söömas või tellitakse koju

- Mu perel peab kõik olema "organic", "low calories", "fat free" jne

- Vaikne ookean on külm ookean, niiet ma ei saagi ujuma sinna, äkki suvel ikka soem?

- Õhtud on siin suht jahedad

- Santa Monica linn näeb välja nagu Gta5 mõned linnaosad, rand näiteks on täpselt sama

- Linna ümber on kõrged mäed ja seal on poole kuumem kui siin

- Pea iga nurga peal on autorendid ja müügid

- Ookeani ääres jalutades on pooled autod nagu Fast and furious filmidest

- Kui koolibuss jääb seisma, punane tuluke hakkab vilkuma ja lükkab välja STOP märgi külje peale, siis temast ei tohi eest ega tagant keegi mööduda, kõik peavad seisma nii kaua, kuni bussil tuluke kustub või see STOP märk kaob. Trahvid siin ikka megad, 500-1000$ kohe näuhti, kui bussist mööda kimad

- Autos ei tohi klappidega muusikat kuulata, ka siuke norm 500$ trahvi

- Autos on keelatud suitsetada! Oi kuidas see seadus mulle meeldib

- Puuviljad on siin väga maitsvad, otse California istandustest

- Enamus inimesi kes tänavatel liiguvad on noored mehed, what? Kas te tööl ei peaks olema?

- 16 aastaselt saab siin juba täisload. Eestis peab kaine vanem kõrval istuma kui piimakad on

- Autos ei tohi olla lahtist alkoholi

- Santa Monica talv on Eesti varajane sügis või üldsegi Augusti lõpp. Talve keskmine temperatuur on kuskil 20 kraadi

- Siin ei saja kunagi lund

- Päike paistab siin peaaegu et aastaringselt

- Siin on meeletult STOP märke. Kui ristmikul on kõigil STOP märk, siis kõige enne läheb see, kes esimesena jõuab jne

- Kui ma siia tulin, siis ma käisin seelikuga, sest nii soe oli, teised inimesed käisid juba ammu teksade ja pusadega, mu jaoks oli suvi haha

- Minu ajavahe Eestiga on 10 tundi ehk ma olen teist 10 tundi taga. Kui mul on kolmapäeva hommik, siis teil on kolmapäeva õhtu. Kui tahate minuga suhelda, siis minu hommik sobib mulle hästi, ehk siis teie õhtu

3 comments:

Gerli Pommer said...

Ma pole kindel, kas see oli Ohio seadus või USA seadus, aga mul ei tohtinud üldse alkohol auto salongis olla. Isegi kui ostsin poest näiteks siidri six-packi, pidin selle panema pagasnikusse, salongis ei tohtinud olla.

Renate Kapp said...


Oreode suhtes jagan arvamust. Minu meelest on need lihtsalt LIIGA magusad!

Ja Iirimaal on ka kombeks jalanõudega toas olla (õnneks mitte minu peres, eestlased siiski)ja see ei mahu mulle pähe, sest lapsed ju roomavad nendel põrandatel.

Jane said...

Gerli- mulle räägiti ka orientatsioonil seda, et targem pagassis hoida alksi, ma nüüd ei teagi, kas Californias on ka see seadus või ei..

Renate - Jaaa, siin ma küll vahepeal vaatan ja imestan. Tulevad õuest ja kõnnivad sinna beebi matile, kus beebi kõhuli ja nägupidi on, siis tükk aega hiljem avastavad et oih, saapad ju jalas:D