Wednesday, December 25, 2013

Jõulushoping

Ma ei hakka iga kord Twitterisse postitama, kui ma siia kirjutan, niiet huvilised käige ikka paar korda nädalas piilumas, kirjutan, kui on aega ja mida kirjutada :)

Ühel õhtul tuli pereema koju imeilusa küpsisekarbiga, keegi tuttav tõi talle, kes on pagar ja omab oma pagariäri. Kõik oli ise pakendatud ja väga väga armas ning maitsev.

Reedel oli tüdrukutel lühem koolipäev, käisin neil siis järel ja käisin Leedu poest ka läbi. Nii hea tunne oli mõnda eestimaiset asja näha :) Maitseained olid näiteks Eesti keelse kirjaga ja müüdi samu krõpse, sokolaade, kohukest ja pelmeene mis Eestis. Uus lemmikpood vist. USA maiustused ei maitse mulle üldse.. peale Ben&Jerry's jäätise muidugi. Õhtul kui hostema koju tuli, tõi ta mulle väikse kingi pühade puhul. Ta on üldse nii armas ja mul on väga vedanud temaga!

Mitu nädalat polnud juba shoppamas käinud, lõpuks võtsin selle laupäeval ette. Mõtlesin, et kuna see aasta niikuinii kinke ei saa, siis teen endale neid ise. Algul käisin siis Marshallsis, kus korjasin sületäie riideid proovimiseks, aga ainult ühe ostsin ära, kõik nägi seljas nii kole ja lõtakas välja:( Leidsin täiesti lampi Bellapierre mineraalkosmeetikat ja lõhnariiulilt ka ühe värskema Calvin Kleini lõhna, mul siiamaani kõik liiga magusad lõhnad. Kuigi ma olen ja jään magusaarmastajaks, aga vahelduseks hea. Edasi sõitsin Westfield mall'i, kus oli mega rahvamass ja parkimiskohti suht null, õnneks paar tiiru hiigelsuurele parklale peale tehes sain koha ka. Seal käisin ainult Victorias Secrets'is ja H&M'is, sest väljas oli juba pime ja kell kuidagi paljuks saanud :( See kaubanduskeskus on selline huvitav, et kõnnid õues, mõlemal pool on poed reas ja siis astud sisse millisesse tahad. Et siuksed vabaõhu kaubanduskeskused päris head, värske õhk ja kuidagi vähem tunglemist, siin ju aastas üle 300 päeva päikseline, niiet ilma pärast ei pea muretsema. Kodus pakkisin ühe kingi ära(räägin järgmises postituses) ja sõitsin Smart & Final'isse, mis on suur toidupood, ostsin hunniku kartulit ja muud staffi, sest tegin siin olles esimest korda kartulisalatit ja üldse ise süüa!! Starbucksist ka veel läbi, piparmündi kakao kaasa ja koju teleka ja kamina ette lebosse.

Käsitsi pakendatud
Image and video hosting by TinyPic

Ja sellised nunnud olid sees
Image and video hosting by TinyPic

6-kuusel on siin sellised mänguasjad
Image and video hosting by TinyPic

Leedu poe shoping
Image and video hosting by TinyPic

Pereema väike kink mulle, see Starbucksi asi on kinkekaart
Image and video hosting by TinyPic

Nagu mul oleks sokolaadi vaja eks..
Image and video hosting by TinyPic

Sellised armsad erinevad kitsekesed(või põdrad?) olid kaubanduskeskuses
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: