Sunday, December 8, 2013

Kuu aega peres

Juba ongi mu esimene kuu peres ja juba üle kuu aja ühendriikides möödunud. Käia ja teha olen jõudnud palju ja polegi väga aega olnud kodu igatseda, aga oma kalleid igatsen küll, aga no see on paratamatu.

Saatsin jõuluks paki ka Eestisse, muidugi kõik asjad ei mahtunud sinna, mis ma oleksin tahtnud, aga vähemalt kingid mahtusid ära. Saatmine oli ebareaalselt kallis, mu pakk kaalus 7 poundi, see peaks olema tsipa üle 3kg ja see maksis 80$, püha jumal ütleks ma selle peale. Emme uuris, et Eestist 2kg paki saatmine kuskil 18€, niiet palju mõistlikum hind. Aa ja kui keegi on armas ja tahab mulle jõuluks kaarti saata, siis küsige mu aadressit, ma siia ei tohi seda kirjutada kahjuks.

Ühel õhtul tõi pereisa mulle ja emale jälle lilli, nii armas. Harju või ära, et niisama lilli tuuakse. Pereisa muide õpib iga päev ühe Eesti keelse väljendi ja oma vabal ajal googeldab ka Eesti kohta igast põnevaid asju :) nii cool.

Sain oma Social Security Numberi kätte!

Randol oli õigus. Algul oli mul 3 lebo päeva, siis muutus see kaheks ja nüüd on siuke nali, et varsti pean esmaspäev-reede hommikust õhtuni töötama hakama. Saab raske olema, aga no mul oma kasu ka sees ja loodan, et tasub pingutamist. Kõik õilsate eesmärkide nimel ju.

Ükspäev tahtsin minna Marshallsi, kus pereemaga ükskord alguses käisime. Jättis hea mulje mulle ja soovisin uuesti minna, kuna Juicy Couture dressid jäid hinge peale.. Niisiis trükkisin google mapsi sisse, tähelepanu pööramata, ja hakkasin siis sõitma. Järsku vaatasin, et sõitsin juba Beverly Hillsi sildist mööda, et misasja, eelmine kord küll kiirteed pidi ei sõitnud, lõpuks saingi aru, et olen otsapidi Beverly Hillsis ja täiesti teises kohas, kuhu ma minna tahtsin, aga no pood on pood, kuigi neid dresse ma siiski ei saanud, mida tahtsin. Auto juurde kõndides vajutasin uksed lahti, aga katsudes ei tulnud miskipärast lahti. Käisin mitu korda ümber auto, proovisin kõrvalistuja ust, ise muudkui klõpsisin pulti, vahtsin numbrimärki mis mulle mitte midagi ei öelnud, kangutasin veel tükk aega uksi kuni aru sain, et see pole ju minu auto, hääled mis käisid tulid alumiselt korruselt, niiet olin täitsa valel korrusel ja veel kõigele lisaks kõrval autos istuv naine naeris täiega, jess, sain vähemalt toreda etteaste esitada talle. Imestan üldse et autol alarm tööle ei läinud.

Mingipäev käisin beebiga jalutamas ja märkasin Big5 poodi, millest pereema ja pereisa rääkisid. Mõtlesin et lähen vaatan siis üle ja välja tuli poole õnnelikumalt, sain omale jooksutossud! Nüüd olengi juba vaikselt trenni hakanud tegema ja hetkel otsingi omale jõusaali ka, sest siin tänavatel pole üldse hea joosta, iga väikse vahemaa tagant on ülekäigurajad ja see teeb ühtlases tempos jooksmise väga ebamugavaks + ma ei saa muusikat kuulata tänaval joostes(ilmselt jääksin auto alla siis).

Täna pidin tüdrukutega minema LA-sse bowlingut mängima, aga nad loobusid, kuna vihma sadas ja no siin ei oska keegi kohe sõita ju kui vihma sajab. Muide ma sõidan üksi nüüd autoga ja päris hea tunne on, kuigi mõni juht ajab küll hirmu nahka, tehakse selliseid manöövreid et hoia ja keela, ise peab ikka väga ettevaatlik olema. Hetkel loen veel testiraamatut ja peagi peagi lähen ja püüan teooria ära teha, sest ilma lubadeta ei saa ma pangakontot avada, aga mul on seda väga väga vaja juba.
Käisin selle asemel siis Targetis, kust sain mõned asjad, enamus meigid, sest seal olid need päris odavad isegi. Peale shopingut käisime Subwayst võikut võtmas, minu esimene! Päris hea oli isegi, aga no Metro võikut ei ületa miski, kuigi Subwayl oli see saiatoode parem, niiet kui kasutaks veel feta juustu ja paremaid kastmeid, siis oleks küll lemmar vist.

Image and video hosting by TinyPic

Because she loves me sooooo much
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Minu jõulupesa, varsti tuleb veel uuendusi seinale :))
Image and video hosting by TinyPic

Minu chicken breast võiku
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sõltuvus
Image and video hosting by TinyPic

Pere ostis mulle sellise toreda raamatu, kus sees siis kõik linnad Los Angelese kandis, kõik ööklubid pubid baarid söögikohad kaubanduskeskused jnejne, väga asjalik igaljuhul.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: