Wednesday, April 23, 2014

Springbreak in MIAMI vol2

Päev 3
Ärkasime kuskil 9 paiku, poest puuvilju hommikusöögiks ning tipa tapa ranna poole, seekord pidime natuke kaugemale kõndima kui see "meie rand" oli. Meil oli siis kavas parasailinguga taeva all hōljuda, võite pilte googeldada, sest mul pole siia kahjuks mitte kui ühtki pilti panna.. Ostsime 30$ eest, et meist pilte tehakse ja kahjuks suutis mu reisikaaslane selle mälukaardi ära kaotada, niiet imeilusad pildid ookeani kohal lennates jäävadki vaid mälestusteks minu peas.. Enne meid läksid 2 paari ōhku, niiet saime paadis lebotada ja end hästi tunda. Lōpuks kui ise taeva alla saime, siis oli selline tunne, et paluuun, ma ei taha vette kukkuda, aga samas nii hea tunne, kuidagi vaba oli olla, tundsin ennast nagu lind. Me olime ikka väga kōrgel ja väga kaugel kaldast, et väike haide kartus tuli küll peale :D Tegelikult silmasin, et äkki näen delfiine või kedagi, aga ei miskit. Kui meid paati tagasi tōmmati, siis lasti meid korraks jalgupidi vette ka ja ma olin jumalast kindel, et keset ookeani jääkülm vesi, aga isegi seal oli suppsoe, nii mōnus. Igaljuhul eluks ajaks meelde jääv kogemus jällegi ja Miami Beach on kōrgelt veelgi ilusam kui madalalt tänavalt vaadates. Käisime ostsime käterätid ja päikesekreemi omale ning randa päikest võtma. Kuskil tunnikese saime päevitada, sest siis läks pilve ära, läbi pilvede võtab ka muidugi, aga ma tobu eestlane ei ole sellise pilvise päevitamisega harjunud. Hostelisse tagasi jalutades sain normid villid ka jalgadele, täiesti lõhki ja verised, sest kandsin ühtesi jalanõusi esimest korda + liiv ka hõõrus jalanõu sees. Hiljem hostelis avastasin, et olin juba enne randa minekut räigelt ära küpsenud seal paadis, ilus särk seljas, aga paadis olles ei saanud arugi, et päike vōtab ja kreemi hommikul ei pannud, sest tahtsin uue tugevama fakotriga kreemi osta ja siis seda panna, aga siin tōesti tuleb isegi siis kreemi panna kui vaid pooleks tunniks ōue lähed, nalja ei ole. Ka kōige pilvisema ilmaga vōib siin ära pōleda. Peale randa tudusin tunnikese ja toppisin aftersuni nii kuis jaksasin, et midagigi paremaks muutuks, kōik kohad olid nii valusad. Hiljem käisime rannas lebotamas, jalgupidi vees ja tegime väikese fotosessiooni ka, aga kuidagi tuhmid ja udused pildid tulid, ei tea mis kaameral juhtus. Ōhtul välja ei läinud ning tšillisime lobbys ja hosteli ees, jōime margariitasid. Mingi aeg kadus Sam ära, niiet jäin Pedroga jutustama, rääkis oma elulugu kuidas juba 16 aastaselt tuli Brasiiliast ära, elab Kanadas nüüd, aga praegu mōned kuud Miamis, mōnus elu, olen kade, tahan ka.. Kuskil 2 ajal magama, sest kōik ju olid peol ja polnud eriti kellega jutustada, Sam oli endiselt kadunud ja Pedrol oli vaja naisi sebida :D

Päev 4
Hommikul ärkasin kuskil 12, sest äratust ei pannud ning teised ka mind ei äratanud. Läksin siis randa päikest vōtma nii palju kui seda päikest oli. Rannas sain Sami ja poistega kokku. Nad läksid kuhugi sööma, ma seda Brazilian foodi ei tahtnud, vōtsin hosteli kōrvalt head pitsat ning 7-elevenist jääkohvi ja lobbysse lebosse. Üle poole pitsast jōudsin vaid süüa ja siis koristajad tulid umbes 4x küsima kas vōivad pakendi ära visata, no whaaatt? Lōpuks viskas juba kopa ette ja ütlesin, et viska siis ära kui ette jääb. Polnud isu enam süüa sel hetkel rohkem niiet lōpuks oli nii suva, kuigi plaanisin õhtuks jätta. See oligi mu päeva ainus toit kusjuures ja see seletab nii mōndagi :D:D Õhtul mingi 6 aeg käisime ujumas. Päike paistis ja vesi oli supersoe, kargasime lainetes nagu 5-aastased ja see pani end nii vabalt tundma, puhas nauding, vesi oli ainult niiii soolane, et mul pisarad jooksid kogu aeg. Tegelikult me ei plaaninud Samiga ōhtuks midagi, aga kuna Pedro käis peale, et me peame kluppi minema, siis ostsime VIP pileti hostelist, ehk siis jälle klubi sissepääs + lobbys viinakoksid + party busiga sōit kluppi ja see kōik 20$. Klubist pilet osta oleks mingi 50$ olnud. Enne pidu tahtsid kõik süüa, käisime siis sushit söömas, ma muidugi ei söönud ja hoidsin okset tagasi, teised nautisid.. Ma nii ōnnetu, et ma enam sushit ei suuda süüa, see oli varem üks mu lemmikutest söökidest, aga nüüd hakkab isegi vaatamisest paha ja see on nii kurb. Ma siis tiksusin oma 12% margariitat ja tegime lolle pilte. Hostelis siis väike sätt ning lobbysse oma tasuta jookide järele ja tantsisime ka seal, sest Dj oli kohal, väga äge. Tutvusime uute kuttidega, kes austraaliast pärit ja oskavad surfata ilma surfilauata. Kuulsin sellist asja esimest korda ja alguses arvasin, et teevad nalja mu kulul, aga siis guugeldasime ja oligi nii:D Nii lahe ikka kui saad iga päev midagi uut teada, mida varem ei teadnud, silmaring avaneb ikka tohutult reisides. Lōpuks siis peo bussiga kluppi, seekord Storysse, mul oli sisse saamisega raskusi, aga ma ületasin need raskused, ärge muretsege:D Üks suvakas kutt tuli ja oli mulle toeks ja siis ma mõtlesin, et waooo, miks sa mind aitad. Ütles vaid, et ei taha et ma kurb oleks, eriti armas, ausalt ei sebinud mind, vaid lihtsalt oli armas ja abivalmis. Klubi oli väga väga fancy ja ilus, juba väljast oli nii nii kaunis. Muusika oli ka täitsa hea ja turva oli tore kellele tantsu tegime, ütles, et see parim ōhtu :D:D Klubi vetsud siin ka ikka nii peened, kōik asjad olemas mida üks naine klubis vajada vōib, deodorandid, märjad salvrätid, parfüümid jne, ei süvenenud väga. Eelmises klubis oli isegi üks naine kes lasi vedelseepi su kätele kui pesid ning hiljem andis veel käteräti, mille viskas minema. Hiljem vast pesevad ära ja järgmine kord jälle. Muide seal samas klubis pidutsesid eelmine aasta Miami Heat mängijad koos Drake'iga, woowww very much wow.
Kuskil 3 ajal siis minema, kaotasin jälle Sami ära, no kuidas see võimalik on?:D Aga vähemalt leidsin ōuest Pedro, vōino tema leidis minu ja saime taksoga hosteli, jala poleks väga tahtnud minna, jalad niigi villis endiselt. Kell 5 saatsin Sami ära, sōitis Philadelphiasse tagasi. Kunagi kell 7 jōudsin ise ka magama. Selline ulme ōhtu kokkuvōttes, ainult head mälestused.

Ootasin ja lootsin, et saaksin siia ka parasailingu pilte panna, aga ei.. Kui kunagi mingi ime läbi peaksin need pildid saama, siis lisan siia tagantjärgi ja saate vaadata. Hetkel lisan siia ühe pildi aimu saamiseks, et mis see endast kujutab.
Image and video hosting by TinyPic

Sõõrikud teevad mu õnnelikuks
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hotellid
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

You can't be unhappy if you have a coconut!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

lõhnan & sädelen
Image and video hosting by TinyPic

Tänapäeva puhkuspildid
Image and video hosting by TinyPic

Rannaselfie
Image and video hosting by TinyPic

Kunst
Image and video hosting by TinyPic

Nautisin
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kärssand
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lõunasöök
Image and video hosting by TinyPic

Nämmi kanapitsa
Image and video hosting by TinyPic

Tahtis niiiiiiväga minuga pilti
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hälvik nagu ma olen
Image and video hosting by TinyPic

Lemmikpilt reisist, särk ka seljas nagu näha
Image and video hosting by TinyPic

Ma ei tea miks ma igal pildil selle kõhu nii ette ajasin :S ausalt ma ei näe nii rase välja muidu
Image and video hosting by TinyPic

Üks hüppepilt õnnestus kah
Image and video hosting by TinyPic

Tegime siis vees pilte ja järsku selline tagasihoidlik lokkide ja prillidega ja nohiku olekuga kutt tuli ja küsis, et kas saab meiega pilti teha, sest ta sõber istub seal kaldal ja vaatab ja et me näeme väljas nagu modellid :D:D okei siis panin ikka korraliku kajaka maha. Stseen täpselt filmist, kui nohikud üritavad naisi saada ja kuskil keegi sõber vaatab ja siis umbes mingi diil, et davai mine küsi nr/tee pilti/suudle vms, you feel me? :D Aga pilti me siis tegime koos temaga, kahjuks omale ei saanud neid pilte
Image and video hosting by TinyPic

Häbenes..
Image and video hosting by TinyPic

..tegelt mitte
Image and video hosting by TinyPic

See suur "tünn" oli siis viinakoksi täis, siuke tore kiri ka peal :D
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lambiga pilti
Image and video hosting by TinyPic

Olin õnnelik oma red cupiga :D
Image and video hosting by TinyPic

Party in the U.S.A.
Image and video hosting by TinyPic

No comments: