Wednesday, April 2, 2014

Juttu

Mäletate, mul oli ühel reedel sünnipäev, selle sama nädala esmaspäeval ärkasin üles 6:30 suure kolina ja selle peale, et keegi mu voodit meeletult raputab, mõne sekundi pärast sain aru, et tegemist maavärinaga. Silme eest jooksid kõik looduskatastroofide filmide kaadrid läbi ja arvasin tõesti, et nüüd minek kah :D Kokku kestis see tegelikult vaid 10 sekundit, aga need olid küll mu elu pikimad 10 sekundit, rohkem nagu minut.. Tugevus oli 4,4 magnituudi ja tsenter oli üsna minu kodu lähedal. See oli üle aastate suurim. 1994 oli siin viimati mega suur, kus said inimesed ka surma, õnneks seekord ei juhtunud midagi hullu.
Sama nädala laupäeval olin Laura juures, kõik magasime hommikul kui mina tegin luugid lahti selle peale, et voodi väriseb. Vaatasin, et teised ikka magavad, ju siis nägin und ja läksin magama tagasi. Päeval ikkagi mõtlesin, et vaataks järele, oligi siis kell 7 hommikul 1,1 magnituudine maavärin olnud, mis on ju nii pisike, aga ma tundusin seda, wow.
Nüüd eelmine reede kui olin Laura juures filmiõhtul, oli järgmine maavärin, millest kõik facebookis rääkisid, aga me ei tundnud mitte midagi, huvitav.

Siin kasvavad nii paljudel aias apelsinid ja sidrunid, Laural kodus apelsinipuud ja need pidid palju maitsvamad ja mahlasemad olema kui need apelsinid mis poest ostad
Image and video hosting by TinyPic

Tõmbas omale kõik mu toolil olevad riided järjest pähe :D
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pisike potipalm
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

That's why i drink coffee
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Lõuna
Image and video hosting by TinyPic

Käisin noorima tüdruku MMA trenni vaatamas, väga lahe oli
Image and video hosting by TinyPic

Terve see saal oli klaasist akendega, mõnna vaade
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: