Sunday, April 6, 2014

Pereema sünnipäev

Esmaspäeval oli pereemal sünnipäev, ta muide samal aastal sündinud kui mu enda ema. Hommikul käisin koogi jaoks materjali ostmas. Valmistasin siis sügavkülmutatud toorjuustu koogi virsikutega. Eestis oli see mu lemmik isetehtud kook igaljuhul. Vahepeal jooksin jälle poodi, lasin mõned pildid välja lasta, ostsin pildiraami, mõned kaardid, kinkepaberit, lilled jne. Õhtul käisime perega söömas Souplantationis, kus maksad summa ja sööd palju hing ihaldab, mina magustoiduni ei jõudnudki, lootsin et sööme kodus mu kooki, aga kuna tüdrukud sõid magustoitu seal, siis nad kodus ei võinud enam süüa.. sellepärast ma kodus kooki välja ei toonudki, sõime teisel päeval. Igaljuhul koju jõudes andsin oma kingi üle. Kinkisin beebi pildi raami sees, beebi naeratas laia naeratust ja kõrval oli silt "I Love U mommy", südamliku kaardi ja lilled ka. Muide see oli esimene paberile tehtud pilt, mis perel beebist on. Ei osanud midagi paremat kinkida, aga pereemale vähemalt meeldis ja ütles et "best gift ever". Hea tunne oli, kui keegi hindab su pingutusi :)


Image and video hosting by TinyPic

Mu tagasihoidlik aga ülimaitsev kook
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Anonymous said...

Kas sa koogi retsepti ei viitsiks jagada? :)

Jane said...

Ikka viitsin :)

*400g toorjuust(Philadelphia)
*6tk munakollast
*3dl suhkrut(võid ka vähem panna, sest väga magus tuleb)
*5dl vahukoort
*3dl digestive küpsiseid(ma kasutasin suvalisi ettejuhtuvaid küpsiseid)
*pähkleid, marju, puuvilju jms kui soovi on. Ma hakkisin natuke pähkleid sisse ja väga hea huvitav oli

-Niisiis vahusta muna suhkruga, lisa toorjuust, vahusta tugevaks vahuks.
-vahusta vahukoor vaniljega, tilk soola
-sega kõik kokku
-koogivormi põhja toidukile ning purusta küpsised sinna ja vala kogu mögin otsa, võid peale ka küpsiseid panna. Pealt kata toidukilega ja sügavkülma, kuskil 4-5h peab kindlasti seisma enne sööma hakkamist, parem süüa järgmisel päeval :)
Võid täiesti omaloomingut teha mida sisse panna jne