Wednesday, April 9, 2014

Neljapäeval peale tööd käisin kiirelt trennis ning Laura juurde, vaatasime Frozen'it, mida Laura mingi sada korda näinud on ja mina siiani polnud näinud. Sõime pastat ja magustoiduks veel jäätist kah. Mõnus lõõgastus peale rasket tööpäeva.

Reede õhtul läksime perega Mexican restorani sööma, pidime väga kaua sööki ootama ja kõik aeti sassi ja söök ei maitsenud ka üldse hästi ja beebi oli jonnine, niiet ei olnud üldse tore õhtu. Pärast vaatasin tv, alustasin Fear Island vaatamist, aga jäin magama kahjuks :( Eks teinekord jätkan siis.

Laupäeva hommikul käisin trennis, kodus oli pesupäev ja samal ajal jutustasin oma kalliga, kes sai koju üle pika aja jälle. Pärast tuli Julica järgi, käisime võtsime Laura peale, sõitsime mu juurde uuesti tagasi, sest unustasin koogi maha mida tahtsin neile viia ning siis Ralphsi süüa ostma. Ostud tehtud ja Laura juurde filmiõhtule. Julica laenutas oma raamatukogust tasuta 3 filmi, kahjuks olin kõiki jälle näinud :( vaatan vist liiga palju filme, iga kord ma see kes kõiki näinud ja teiste jaoks uued filmid.. Esimeseks oli "21 Jump street", olime juba kaua plaaninud selle vaatamist, sest suvel tuleb ju teine osa ja tahtsin, et tüdrukud selle enne ikka ära näeks :) Teiseks filmiks oli "This means war", mida käisin vist Randoga kinos vaatamas kui ma ei eksi, hea film muide kes näinud pole. Kolmandas film oli "What to expect when you're expecting", olen seda 2 korda vaadanud ja seda lõpuks too õhtu ei vaadanudki, kõik olid juba väsinud ja silmad huugasid :D Nad siis tõid mu koju ära ja otsejoones voodisse kah.

Pühapäeval terve hommik otsa lebotasin, vaatasin sarju, tegelesin koolitööga ja paaritunnine kõne venna ja isaga Viberis. Õhtul tahtsime Julica ja Lauraga kinno minna, aga otsustasime kino uksepeal ümber ja läksime shoppama, minu õnneks :D Sain 2 paari bikiine, lühkarid, suure meigikoti mida olen ammu tahtnud ning väga mahuka Nine West'i käekoti ka. Käekoti pidin lihtsalt ostma, sest see oli nii mina, sees leopardimuster ja väljast mustvalge, mõned needid ka peal. Sobis mulle ideaalselt, sest parasjagu olingi mustvalgelt riides ja leopardimustriliste papudega. Korralik 50$ allahindlus oli ka tehtud. Edasi siis IHOP'i õhtusöögile. Sõin Quesadillasid, mis olid täitsa head ning magustoiduks maasikate ja mingi kreemiga crepid, superhead jällegi.

Nämmii
Image and video hosting by TinyPic

No ei ole ju eriti isuäratav?
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

See tagumine on Julica juustukook, mis oli siis mingi krõbe kest ja sees juustukoogitäidis, tõsiselt hea
Image and video hosting by TinyPic

Lõunasöök
Image and video hosting by TinyPic

Sain Julicalt sellise armsa kaadrikese tagantjärgi
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: