Monday, April 14, 2014

Kes hiljaks jääb see ilma jääb

Reedel peale tööd käisime Lauraga Santa Monica promenaadil, tahtsime mulle kella ostma minna, mida eelmisel nädalal imetlesin, aga ära ei ostnud ja seekord seda enam polnud:( Terve nädal otsa mõtlesin sellele kellale ja Laura ütles, et sa lihtsalt pead selle omale ostma kui sa ei saa seda oma mõtetest välja hahaa. Ma lihtsalt ei tea miks ma kunagi ära ei osta asju mis mulle väga meeldivad.. Omad vitsad peksavad.
Käisime siis veel söömas ning kinos. Söömas käisime Johnny Rocketsis, tellisime võikud ja salati. Joogiks Oreo shake ja oiii parim maitseelamus üldse. Üldiselt ma pole Oreodest vaimustuses, aga kõik tooted mis sisaldavad Oreot on nii lemmikud, eriti Milka oreo appi ja nüüd see shake, parim üldse. Edasi kinno, võtsime "väikse" coca, kui joogijanu peaks tekkima. Pole ikka harjunud, et keskmine coca on mingi liitrine tops haha. Filmiks seekord "Divergent". Film oli nii põnevalt üles ehitatud, kordagi polnud sellist hetke, et appi kunas see läbi saab. Super hea film jälle üle pika aja, meenutas natuke Hunger Gamesi, aga teostus oli hoopis teine siiski. Sai naerda ja sai isegi nutta. Loodan, et teine osa tuleb ka pliis pliis. Peale kino käisime CVS'is tsillimas, otsisime EOS huulebalsamit Laurale, aga ei leidnud seda kollast, mis päikese eest kaitseb. Ostsime siis päikesekreemi ja näokreemi ja koju ka kunagi.

Laupäeval oli ülilebo mõnus puhkepäev. Mingiaeg käisin Marshallsis kohvrit ostmas ja sain spordiriideid ka, superhead ostud heade hindadega. Pärast Panda Expressi sööma oma lemmikut Orange Chickenit. Õhtul kodus pakkisin ja plaanisin ja printisin ja jamasin ja tegelesin oma reisiga. Mu kauaoodatud puhkus hakkab esmaspäeval. Tagasi tulles teen väga sisuka ja pildirohke postituse, võib-olla isegi mitu, ilmselt saate videoblogi ka!

Sõltuvus :(
Image and video hosting by TinyPic

Meil siin täiega põud juba
Image and video hosting by TinyPic

Laura ütles, et tuleb võtab mu kohe peale(sõidab kuskil 10 minutit), aga ma just sain töölt ära, niiet ütlesin et okei käin pesus ja sätin ja olen valmis, et hakka tulema. Käisingi siis pesus, meikisin ja otsisin riided ja panin koti kokku 10 minutiga ja siis Laura textib, et kle veel ei saa tulla, oota mingi 20 minutit, no siis ei olnudki enam muud teha kui selfisi hahaha, aga kiire neiu olen kui vaja
Image and video hosting by TinyPic

Beib
Image and video hosting by TinyPic

Sheerisime fuudi
Image and video hosting by TinyPic

Vasakpoolne on minu, kusjuures saime refilli ka veel terve klaasitäie, kindlasti lähen sinna veel ja veel seda jooma! Parempoolne on Laura Dark chocolate shake mis oli liiiiga magus ja imelik, mulle ei maitsenud, talle maitses
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Snäkin liiga palju :S
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Peaaegu valmis minema
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PS! Naljakas lugu see, et minu tüdrukutel on spring break 2 nädalat ja mu sõbrannade lastel ainult 1 nädal, ei tea kas Santa Monical vaid nii või mis värk on..!? Igaljuhul mõnus neil enne suve veel kaheks nädalaks jalad seinale visata.


Springbreak here i come!!

Olge tublid ja nautige mõnusat kevadet :)

No comments: