Tuesday, April 1, 2014

Six flags

Reedel peale tööd oli nii igav, jõusaali ei viitsinud ka minna, kuna sõin perega õhtusöögi, aga samas kodus ka ei viitsinud istuda.. Läksin laenutasin siis filmi ja ilmusin Laurale filmiga uksetaha. Filmiks seekord Hunger gamesi teine osa Catching fire. Väga hea film igaljuhul ja nägin ka lõpuks ära, sest kinno ei jõudnudki seda vaatama.

Laupäeval tuli Laura 10 ajal järgi ja Six flags Magic Mountsains'i poole teele. Käisime Ralphsis süüa ostmas ning tankimas. Six flagsis saime Julica ja ühe uue au pairiga kokku, kes on samuti Saksamaalt. Ostsime jääkohvi ja esimesele atraktsioonile, mis paistis megahull ja mul kõhus nii keeras, mõtlesin et peale seda sõitu päriselt oksendan, agaaaaa ma olin nii tubli ja julge, et elasin selle üle ja kusjuures nautisin ka veel täiega, enamus sõidust oli muidugi peaalaspidi ja ülikiire. Kokku tegime 10 atraktsiooni, iga atraktsiooni taga on ooteaeg keskmiselt 45 minutit, sõpradega jutustades läheb see muidugi kiirelt. Ma poleks elusees uskunud, et ma midagi sellist oma elus teha julgen.. Ma ei ole oma elus kunagi päris rollercoasteril käinud ja need Tivoli atraktsioonid millel käinud olen on lihtsalt naljanumber, seal polnud baby rides ka nii mõttetud kui meil need tivolid :D Olime pargis kella 12st päeval kella 21:30 õhtul, niiet korralik pikk päev, õhtuks olime kõik ikka täitsa läbi omadega.

Päeval, kui päike paistis, käisime mingil water ride'il, mis oli mõnus õõtsumine vees mingi kummipaadi taolise asjaga, 12 inimest mahutas. Mõnus oli niikaua, kuni kõige suurem laine paati sisse lendas ja mina ainsana pealaest jalatallani tilkusin, no ei ole mõnus kui isegi aluspüksid märjad on:D Õnneks oli tõesti soe ilm ja päike kuivatas paari tunniga riided ära. Teised tüdrukud olid väheke kuivemad, aga neil olid teksad jalas, mis kuivasid poole kauem, mul siis retuusid, niiet sellessuhtes läks mul paremini.
Vahepeal käisime pitsat söömas ja peale seda oli muidugi raske olla.. Kohe läksime atraktsioonile, kus pidi püsti seisma ja mis tegi neid ringe, kus oled jälle enamus ajast tagurpidi, kiirus oli vist ka kõige suurem, mis üldse seal on, teiste sõitu vaadates hakkas igaljuhul endal paha. Enne sõitu mõtlesin, et kui enne ei oksendanud, siis nüüd küll päriselt oksendan. Peale sõitu oli selline tunne, et kui see järjekord lühem oleks, läheks KOHE uuesti, kõigi automaatne LEMMIK! Üli üli üli lahe lihtsalt. Järgmiseks oli kõige kreisim sõit üldse, allpool pilt ka, see roheline atraktsioon. Enne peale minekut nägime, kuidas suur mees röökis täiesti kõrist, pisarad silmas, vist ei olnud enam tahtmist minna sinna haha. See oli päeva kõige hullem sõit ja ma reaalselt karjusin täiest kõrist ja olin nii hirmunud, sest esiteks see oli mega kõrgel, teiseks mega kiire ning kolmandaks meie istmed tegid tiire, ehk enamus ajast olin jalad taeva poole ja ise samal ajal liikusin selg ees.. Peale sõitu oli muidugi mega awesome tunne ja järgmine kord lähen kindlasti uuesti. Paha ei hakanud isegi, kuigi kui sõit oli läbi, siis nägin, et keegi oli varem täpselt mu alla oksendanud, ehk siis sama pingi pealt, kus ma istusin..
Kui pimedaks läks, läksime Batmani ride'ile, mis liikus seekord tagurpidi(tavaliselt liigub nägu ees suunas) ja appii kus me kiljusime, see, et väljas oli pime, muutis selle veelgi õudsamaks. Õhtul oli rahvast ka juba palju vähem, niiet ühel sõidul mille nimi oli SCREAM, kus pidi siis karjuma, käisime 2x, see oli ülilahe, enamus ajast jälle peaalaspidi ja see, et kõik karjusid, lisas veel omakorda effekti juurde.

Ütleks, et siinoleku jooksul kõige lahedam päev, enamus sõite lihtsalt karjusime, sest need olid nii lahedad ja pisarad voolasid, sest kiirus oli mega. Õhtul ostsin veel endale aastapääsme, sest ma lihtsalt PEAN sinna veel minema. Mul nii kahju, et Eestis selliseid asju pole :( Arutasime ka seal olles, et see on nagu paradiis, kõik on nii õnnelikud ja vaid naeravad/kiljuvad suurest rõõmust.
Ma panen allapoole mõned pildid internetist ka, sest ma oma kaamerat ei võtnud kaasa ja telefonil sai aku tühaks.

Pühapäeval magasin nii kaua kui suutsin, vaatasin How i met your mother't ning Laura tuli kuskil kell 3 järgi, läksime Venice beachi, saime kokku Adeline ja ühe uue au pairiga prantsusmaalt, kes vapsee ei oska inglise keelt. See selleks. Tśillisime natuke seal, käisime Lauraga autopesulas, Ralphsis süüa ostmas ja filmi laenutamas ja Laura juurde väiksele filmiõhtule. Sõime erinevaid pastasid ja šokolaadikooki ja kaneelirulle ka veel, heaveeeenn.

Image and video hosting by TinyPic

Donut bar, minu oma see karamelliga, oeh kui hea
Image and video hosting by TinyPic

sebime
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Üks jube puust atraktsioon, mis kolises ja värises nii hullult, et peale seda hakkas pea valutama :( enam ei läheks..
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kõige kreisim
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

California & United States
Image and video hosting by TinyPic

Ikka jah tervislikel põhjustel ostetakse
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Liivast tehtud
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Googlest mõned atraktsioonide pildid aimu saamiseks




Sellel käisime õhtul pimedas, sõitis tagurpidi, ei olnud meeldiv kogemus, tundsin surmahirmu kohati kui tagurpidi liikus mäeotsa ja sealt peaaegu 90kraadi alla kihutas..

See punane oli mu esimene atraktsioon hehhee

Ma ei hakka seda teksti parem üle lugema, ma ei osanud paremat sõna leida kui atraktsioon, vabandan kui seda igas lauses kasutasin :D Olen liiga väsinud ja tahtsin lihtalt selle postitusega ühele poole saada, sest mida päev edasi, seda vähem mul meeles on, kahjuks..

Okay, i'm over and out

No comments: