Sunday, November 10, 2013

Orientatsioon

Teisipäeval peale loenguid, õhtul kell 4 sõitsime New Yorki, käisime Top of the Rocki tipus, kust avanes amazing vaade, ma olin lihtsalt nii õhinas ja lihtsalt vaatasin ja vaatasin ja meenutasin neid aegu, kui kunagi googlest vaatasin sellist vaadet piltidelt ja nüüd ma reaalselt olingi seal. Uskumatu. Käisime ka Time squarel, kus mu eesmärk oli osta I love New York särk ja pilti ka teha, kõike sain, hunniku postkaarte ka ning kõige lõpuks käisime Statue of Liberty vaatamas, kaugelt. Kaasa anti meile wrappi ja karastusjooki ja küpsist. Olin koos Brasiilia tüdrukutega ja väga lõbus oli. Eriti kui seal tulid maskotid juurde ja me esimese hooga kukkusime pildistama, üks Brasiilia tüdruk jooksis kohe pildile ja kui pilt tehtud, hakkas ära kõndima, aga maskott siis küsis money money, meil oli muidugi nalja nabani, sest meie ju ei pidanud oma raha sellise asja peale raiskama:D Natuke häiris see, et tüdrukud ei oska kellaaegadest kinni pidada, kui on öeldud et kell 7, siis ongi kell 7, mitte 7:15. Natuke tobe, et nii vanad neiud ei oska oma aega planeerida ja teised peavad nende järgi ootama igas peatuses, lõpuks teeb see kokku päris pika aja ootamist ju.
Neljapäeval said loengud läbi kuskil kell 2 juba. Olin natuke kurb, sest need olid reaalselt uskumatult lõbusad ja toredad, aga see istumine lihtsalt väsitas ära. Muu oli super. See naine kes loenguid andis, oli lihtsalt amazing, nii inspireeriv, nii tark, nii vaimukas, ma olen nii vaimustuses temast :)

Söögid olid väga head hotellis. Saime palju värsket ja muidu head. Juurvilju, puuvilju, caesari salatit , erinevaid lihasid, pitsat, tortillat, wrappi, erinevaid kooke jnejne. Polnud ühtki asja, mis mulle ei maitsenud.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Selliseid oli terve linn paksult täis
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

My first friend in States
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pere saatis hotelli paki, nii armas :)
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Teenindus on siin super, kahjuks oma küpsisele järgi ei jõudnudki minna, aga need olid imehead! Alguses tulles said kõik tüdrukud ühe
Image and video hosting by TinyPic




No comments: