Thursday, November 21, 2013

Mu graafik muutus natukene. Eelmises postituses kirjutasin, et lapsehoidja käib 3x nädalas mulle vaba aega andmas, nüüd siis hakkab käima ainult 2x, sest tema ei viitsi sõita siia nii tihti. Teeb siis 2x nädalas ja rohkem tunde korraga. Alguses ma mõtlesin et midaaa, nii halb plaan, aga siis natuke seedisin seda ja sain aru, et siis mu "lebod" päevad on ju veel lebomad, töötan ainult õhtul natuke. Ehk siis saan magada nii kaua kuni tahan ja teha mida tahan terve päev ja õhtul alles 4 või 5 töötan paar tundi. Muidu selle 4h seal päeva keskel ei osanudki midagi peale hakata, liiga vähe tundus see, et midagi ette võtta, sest kui lähed kuhugi, siis pead kohe hakkama mõtlema tagasi tulekule, et õigel ajal kodus olla. Ehk siis kolmapäev ja reede on mul nüüd lemmikud päevad laupäeva-pühapäeva järel, jeeii.

Pühapäeval peale postituse kirjutamist mõtlesin et ah täna lebotan ja ei tee midagi, aga siis mõtlesin et no ega ma siia lebotama ei tulnud :) Käisin linnas shopingutänaval jalutamas, kuulasin tänavamuusikuid ja shoppasin ka natuke muidugi. Koju minnes kutsus pere mind Pasadenasse kaasa, nö. mängupõrgusse. Mõtlesin et no okei lähen siis, mis ma ikka kodus passin ja ma ei pidanud kahetsema. Mega awesome oli. Sõit sinna oli ka imeline, kõik need kõrged mustrilised mäed ümber sõidutee, mõned üksikud majad kõrgel mägede otsas, palmid tuules õõtsumas.. Käisime siis suures suures kaubanduskeskuses, kus oli miljon poodi, miljon söögikohta, miljon parkimiskohta, reaalselt 50 lõunakeskuse parkalt kui mitte rohkem ja siis üks suur "mängupõrgu", kus laadisime mingile kaardile raha ja selle eest siis mängisime erinevate automaatidega ja saime ticketeid, mille eest lõpus sai endale midagi valida, väga kift kogemus jällegi. Peale mängimist sõime ühe korraliku Ameerika eine, ehk friikad ja siis kõigil suured saiad, mille vahel oli mingi kebabitaoline liha, sibul ja ohtralt juustu, maitses superhästi ja kaalule ka kindlasti superhea;) Õhtul tagasi tulles oli vaade ka meeletult ilus, kõik säras tuledes.

Esmaspäev oli väga väga hull tööpäev. Beebi nuttis terve päeva ja siis mõtlesin küll, et no miks ma tulin siia.. Õnneks teisipäev ja täna olid väga kerged, eriti täna, kus olen päev otsa niisama mõnulenud, nagu päris vaba päev oleks, nii hea :) Käisin väiksemal tüdrukul järel ja koju jõudes beebi magas, niiet ei olegi eriline "tööpäev". Mängisime temaga veel seda mängu, kus mõlemad saavad otsa ette oma kaardid, mida me ise ei näe ja siis peame arvama, mis seal kaardil on, tegin mõlemale veel smoothid ka ja siuke tore õhtu oligi :) Aga ongi nädala selgroog ületatud, wuhuu.

Aeg läheb päris kiirelt siin tegelikult ja loodan, et hakkab veelgi kiiremini minema. Varsti saan tänupühadest, Black Fridayst ja juudijõuludest ehk Hanukkah'st osa, eks siis kirjutan pikemalt neist, aga päris excited juba, sest varem olen neist ju ainult kuulnud, et kuskil kaugel-kaugel tehakse midagi sellist, aga nüüd olen ise kõige selle sees.

Sõidu pealt ei saanud kahjuks paremaid pilte
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Natuke söögipilte kah
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mulle nii meeldib oma pesas süüa ja sarju vaadata, hea eeskuju nagu ma olen
Image and video hosting by TinyPic


PS! Mul räige kartulisalati isu juba :(((((

No comments: