Tuesday, November 12, 2013

Esimesed päevad peres

Neljapäeva õhtul jõudsin kuskil 11 kohaliku aja järgi Los Angelesse. Lennujaama tuli pereema vastu ja saime kohe jutu peale, mis oli tore, niiet mingit awkward kohtumist mul ei olnud:D Ja no see Los Angeles, see on lihtsalt imeline! Nagu juba twitterisse kirjutasin, siis Los Angeles öösel linnulennult on lihtsalt ilusaim vaade mis ma kunagi näinud olen. Ma nii väga loodan, et kõik te saate kunagi sellist asja kogeda, lihtsalt priceless.
Reede oli mul vaba päev. Pereema ütles, et võin terve päev magada ja puhata kui tahan, aga ärkasin ikka suht vara, kuna teised juba ärkasid ja minu tuba ju köögi kõrval, niiet jah, aga no sain Randoga vähemalt tunnikese Viberiga rääkida. Hiljem käisin natuke jalutamas, Starbucksis ja CVSis shoppamas, ostsin mõned vajalikud asjad. Kodus puhkasin natuke jalga ja pikemale jalutuskäigule ehk kokku kuskil 2h. Kõndisin vaikse ookeani äärde, mis oli väga külm brrrrr. Aga väljas oli küll supersoe, et lausa palav hakkas. Õhtul sõime perega burriitot, mis oli superhea jällegi, mõnus vürtsine. Pereisa kokkas :)

Laupäeval käisime pereemaga hommikust söömas kuskil bageli kohvikus ja shoppamas. Hommikusöök oli imehea! Aga jõudsin ära süüa ainult pool, pool siis koju kaasa ja sain lõunal veel süüa. Käisime veel Forever 21'is ning mingis telefonipoes, kust sain siis Iphone 4s omale, muud olid kahjuks läbimüüdud niu. Õhtul jalutasime veel CVS'i, kust ostsin jällegi suure kotitäie vajalikke kreeme ja muid potsikuid, nüüd peaks kõik hädavajalik olemas olema. Õhtusöögil käis pereisa seekord mingis söögikohas järel. Minu jaoks oli see jällegi uus asi. Olid mingid ümmargused paksud tortillataolised saiad, mille teed pooleks ja veel omakorda harutad lahti, et sinna sisse saad siis kraami laduda. Sisse panime kana, erinevaid salateid, kirsstomateid ja palju erinevaid kastmeid. Jällegi superhea maitseelamus ja soovin kindlasti veel seda süüa.
Kodus on meil suur suur telekas, kus ei ole kaabeltelevisiooni, kuna nad ei taha reklaame jne. Aga siin on olemas kõik filmid ja sarjad, niiet saan siit oma sarju vaadata. Olengi juba mitu õhtut Supernaturali vaadanud, väga mugav, palju mugavam kui arvutist otsida töötav link, laadima panna ja sealt lukuaugust siis vaadata.

Pühapäeva hommikul hoidsin natuke beebit, üritasin teda magama panna, aga ta polnud ilmselt piisavalt väsinud selleks. Sain Sanderi ja Randoga natuke Viberis rääkida ja Skypesin natuke perega ka, näitasid mulle SNKT :D Lõuna ajal läksime pereemaga Marshallis'i shoppama. Sain omale jooksupüksid, jooksupluusi, jõuka kindad, iphone case'i ja muud staffi. Et saab vaikselt hakata trenni tegema. Korralikud jooksutossud vaja leida omale vaid :) Õhtul oli meil lasanjeõhtu ja mul pärast filmiõhtu. Üldiselt võeti mind kohe omaks ja kõik räägivad vabalt kõigest, meil on koos väga tore ja loodan väga, et see nii ka jääb :) Nii see nädalavahetus ja puhkamine läbi saigi. Uuest nädalast hakkab töö pihta, ega siin pikka nalja pole.

Pilte ka veidi :)

Esimene shoping
Image and video hosting by TinyPic

Need roosad papud on mu armsad nunnud soojad sussid, mida toas väga vaja kui ei taha et jalad alt paksud oleks kogu aeg mingist jamast:D