Monday, November 25, 2013

Hollywood

Juba jälle nädal läbi, see nädal läks nii kiirelt mööda, et ma ei saanud arugi, nagu reaalselt. Reedel oli hea lebo päev, ärkasin kell 12, istusin teleka ette 90210 vaatama, Ben & Jerry's peanutbutter jäätis pihus ja kõlgutasin jalgu. Õhtupoole käisime pereisaga mu esimesel proovisõidul. Alguses olin natuke hirmul, aga noo automaatkäigukast on ikka automaatkäigukast, kuigi no kuuldavasti ei saa kõik ka sellega hakkama. Pere esimene au pair(kes oli siin kuu aega ja siis tulin mina), sõitis garaaziuksele otsa ja tee peal ka ei osanud kahjuks midagi teha, niiet kõik vist ikka pole roolis sündinud. Igaljuhul, pereisa oli minuga rahul ja oli mulle sõidu ajal isegi sõnumi saatnud "You're a great driver!" Awwww.

Laupäev oli shopingupäev. Käisin shopingutänaval kus raiskasin kohe praktiliselt terve nädala palga ära, olen norm ma tean. Koju jõudes küsis pereema, et kas tahan nendega kaasa minna warehouse shopingule, mis pidi ikka väga kreisi olema, no eks ma ikka tahtsin ju ameeriklasi toidupoes kaklemas näha :D Tegemist oli siis suure suure laohoonega, kus saab osta asju hulgi. Pood nägigi välja nagu ladu. Ostukärud olid 2x eesti ostukärude suurus ja meil sai see käru ikka kuhjaga täis, mõni käis reaalselt 3 käruga ringi. Liigelda oli seal meeletult raske, sest seal oli meeletult inimesi ja meeletult suured kärud ja mõned meeletult suured ameeriklased ka. Okok. Igaljuhul, see on väga asjalik pood, kui ei viitsi iga päev poes käia, ostad lihtsalt korraga varud ette ära, sest hulgi ostes ju alati odavam. Kõik oli pakendatud 4,6,12,24 jne packidesse, kui saate aru mis ma öelda tahan. Ameeriklased on hoiustajad. Nad varuvad omale reaalselt mitme kuu söögi koju, sest kohe võib ju viimne päev tulla. Aga no mina, loll eestlane, ei peagi ju aru saama miks nad ostavad 3 külmkappi paksult sööki täis ja siis iga nädal viskavad sületäie asju prügikasti. Ma ei räägi oma perest :) Kuigi siin on ka 2 suurt külmkappi paksult sööki täis ja ikka aegajalt on juba kuupäevad möödas, kuigi jah, seda ei juhtu tihti, kuna siin ju säilib piim paar nädalat, nämmi. Igaljuhul, saime kõik vajaliku ostetud nüüd tükiks ajaks ja õhtuks ostsime imehea šokolaadikoogi ka. Ma ei oodanud sellelt koogilt midagi, aga see ületus siiski mu ootusi, ma ei tea kuda seda lauset mõistma peaks, aga okei. Väga väga imeline oli ühesõnaga.

Pühapäev oli esimene Au pairide meeting Hollywoodis, 25min sõitu minu kodust. Pereema tahtis et mina sõidaksin, tema jäi rahule igaljuhul. Jõudsin täpselt kella 10ks ja kokku oli meid ainult 3, niuu. Sain aru, et siin ei ole need Counsler meetingud väga populaarsed tüdrukute seas. Aga vähemalt need 2 tüdrukut olid supertoredad ja lõbusad, olime koos lausa 9 tundi! Alguses oli Community counsler(meie tugiisik siin Ameerikamaal) ja tema abikaasa(kelle vanavanemad on Eestist pärit, kes ise tahab vägaväga Eestit külastada ja kes oskas mulle kohe Tere-tere öelda)ka meiega. Käisime siis Dolby theatre's, mis on siis see koht, kus jagatakse oskareid, filmitakse American idolit jne. Päris cool oli seal laval seista, kus kõik need staarihakatised on seisnud. Kõik lavatagused ja vip-roomid saime ka läbi käia. Peale seda jalutasime Walk of fame tänaval, ehk kus on siis staaride nimed tähekeste sees, teate küll. Peale söömist jäime tüdrukutega omapead. Käisime siis pildistamas ja shoppamas ja õhtupoole kinos "Bad grandpa" vaatamas, mis oli vägagi naljakas, enamus ajast lihtsalt naersin. Nii hea oli jälle südamest naerda. Minu esimene kinokülastus ühendriikides, jeei. Filmi jälgimine oli minu jaoks kerge, kuna olen juba aastaid vaadanud Inglise keelseid sarju/filme ilma subtiitriteta. Pool 8 õhtul tõi Debby mind koju, aitäh talle.

Oi kuidas kassidele meeldib mu toas, kapis, kapi otsas, aknalaual, laual, riiulil, laua all..
Image and video hosting by TinyPic

mu mittevalmis smuuti
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nalja kah
Image and video hosting by TinyPic

Seal taga on natuke ka Hollywoodi imelisi mägesi näha, pildil jäid nii tillukesed
Image and video hosting by TinyPic

Pereisa lubas, et kunagi lähme sinna kohta, kust näeb väga lähedalt seda Hollywoodi märki, jeeee
Image and video hosting by TinyPic

Mõtlesin et ostaks omale, 10 doltsi maksis, aga nooo mis party girl ma ikka enam olen:D:D
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Suveniiri kah
Image and video hosting by TinyPic

Telefonist ka mõned udused pildid:
Keegi ei näe õnneks
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



No comments: