Sunday, August 17, 2014

Viimane nädal USAs

Laupäeval, peale 4th July tahtsime puhata eelmisest rängast päevast. Laura töötas lõuna ajal paar tundi ja õhtul vedasime ennast kinno, "Tammy" vaatama, mis oli päris tore ja naljakas :) Ja see oli tore, et me käisime Lauraga vaid kahekesi, mida pole juba ammu juhtunud. See oligi minu viimane kinoskäik USAs, seda ma muidugi tol hetkel veel ei teadnud.

Pühapäeval tuli Adeline meile järgi ning sõitsime umbes 30 minuti kaugusele Citadel Outlet Malli, mis oli üli üli suur ja kus reaalselt olid kõik poed olemas millest Eestis vaid unistada võib.. Nt Calvin Klein, Michael Kors, American Apperal, Hollister, GAP, FOSSIIL, Converse, Tommy Hilfiger, Juicy Couture, Aeropostale, Rue21, Victoria's Secrets, American Eagle jne jne, rohkem hetkel ei meenugi, no mingi aimduse saate ikka.
Peale paari tunnist shoppamist käisime Ruby's söömas, mis meenutas natuke IHOPi, kuna pakuti ka selliseid hommikuseid sööke rohkem. Kuna mul enam raha väga raisata polnud, siis loobusin nii paljudest asjadest ja nii palju asju jäi hingele.. Aga mõned ostud siiski tegin ja vähemalt nägin ära, mis see Outlet Mall endast kujutab.
Väga pika ja mõnusa päeva lõpuks käisime kõik koos Laura kodu juures väga huvitavas Frozen Yoghurtis, mis maitses hoopis hoopis teistmoodi, selline kooresem ja rammusam tundus, nii hea :) Õhtu lõpetuseks laenutasime "Walk of Shame", mis oli üllataval kombel väga hea film, soovitan.
Uuel nädalal otsisin endale endiselt pere. Õhtuti suhtlesin ühe perega ja üldiselt päeval käisin Laural abis, aitasin tal lastega tegeleda ja käisime ka kaubanduskeskuses laste tubades mängimas. Laural on mega lahedad naabrid ikka, kõik tema tänaval suhtlevad omavahel ja kõnnivad lihtsalt teise ukse taha ning kutsuvad õhtusöögile või siis niisama välja. Üks õhtu käisimegi Laura pere ja naabri perega väljas 5 minuti jala kõnni kaugusel einestamas, väga mõnus õhtu oli. Paljud õhtud käisime lihtsalt naabrite lastega jalutamas ja õues lollitamas. Mõned õhtusöögid sõin Laura perega koos, mis olid super head ja väga tervislikud, süües kohe tundsid, et siit tulevad küll vaid head kalorid. Õhtuti kui Laural oli vaba, laenutasime filme ja sõime jäätist, jõime vahuveini, käisime väljas ja tegime kõike toredat.

Teisipäeva õhtul peale Laura tööd sõitsime Ralphsi, ostsime snäkki ja kokteile, laenutasime filmi nimega "Thanks for sharing". Kuna meil oli kõike muud teha kui filmi vaadata, siis vaatasin järgmisel päeval filmi uuesti üle, täitsa okei oli, kuigi mõned kaadrid väheke rõvedad.
Kolmapäeval käisime Laura pausi ajal Santa Monica rannas päevitamas. Tee peal võtsime ikka meile omaseks saanud 7-eleven Mocha jääkohvi ja sõõrikuid, mmmmmm. Rannas siis praadisime ja niisama nostalgitsesime.
Õhtul oli meil tüdrukutega väike BBQ jälle, seekord oli tüdrukuid ja sööki rohkem. Lauraga käisime hommikul poest juba vajalikku kraami ostmas ning õhtul kohe kui lõpetas töö, käisime ostsime veel süütevedelikku ning kiirustasime parki. Olime esimesed, niiet saime kõik kenasti valmis sättida. Kohale tulid veel Alicija, Bruna, Bruna sõbranna, Adeline, Tabea ja tema sõbranna Paula ning lõpetuseks Sheila kah. Seekord oli natuke tuuline, niiet see laudlina lendas koguaeg küünaldele otsa ja sulas seal. Õnneks pärast kui tüdrukud tulid, sai normaalselt istuda ja ei pidanud jebima selle linaga. Sööki oli ikka megapalju, kõik tõid midagi ja arvestades seda, et tüdrukud ei söö ju üldse palju tegelikult, siis oli seda kõike liiga palju ja enamus viidi koju tagasi pärast. Seekord grillisime vorstikesi ka ning lõpetuseks tegime s'mores'e jälle :) Üks mõnus õhtu ja ühtlasi ka minu "goobye dinner", sest teadsin, et nädala lõpus kas lendan koju või teise osariiki.

Neljapäeval sai Laura teada, et ta kasuisa jäi oma vähiga võitluses kaotajaks.. Vot see oli kurb päev, püüdsin Laura jaoks nii palju kui võimalik olemas olla ja teda rahustada ja toeks olla. Olen õnnelik, et ta sel hetkel üksi ei olnud ja loodan siiralt, et minust oli ka kasu. Õhtul autoga sõites tuli raadiost ainult kurbe laule, näiteks Maroon5-Daylight tuli mitu mitu korda ja Laura hakkas reaalselt nutma selle laulu pärast, sest siis jõudis reaalsus kohale ja ta lihtsalt ei tahtnud, et ma ära läheks..

Kuna neljapäeva öösel otsustasin, et tulen siiski Eesti tagasi, siis reede hommikul ma kaua magada ei suutnud, ärevus oli liiga suur. Hommikul kuskil 9 kargasin juba püsti ja alustasin pakkimist. Kell 11 teatasin Laurale, et ma olen sellise otsuse teinud ja nähes tema reaktsiooni, sain aru, kui imeline sõbra ma endale ikka leidnud olen. Tol hetkel mõtlesin, et ma ju ei tahagi tema juurest lahkuda :(
Laura pausi ajal käisime jõukas, tegime natuke trenni ja lõpetasime minu lepingu. Käisin seal läheduses solaariumis ka, sest olin kevadel paketi ostnud ja 10 mintutit päevitusaega oli veel järgi. Ei tahtnud seda raisku lasta, sest ühe ilusalongi 65$ voucheri lasin juba raisku.. olen ikka lammas küll. Lauraga oleme tahtnud alati peale jõusaali minna Frozen Yoghurtit sööma minna, mis asub täpselt jõusaali kõrval, seekord siis viisimegi oma unistuse täide ja ei tundnud isegi süümepiinu, lihtsalt nautisime. Hiljem käisime veel Ralphsis mulle lennukile snäkke ostmas ja ka minu pangas mu pangakontot sulgemas. Panka sisenedes saime jällegi väga meeldiva teeninduse osaliseks. Kõigepealt kohe sisenedes kõndis üks naine meieni ja küsib, mida mul vaja teha on, siis juhatas meid lauda, kus juba sõbralik daam meid ootas ja koheselt abi pakkus, samuti ulatas meile ka veepudelid, super hea ja kiire ja mõnus ja sõbralik teenindus ikka. Kuskil 5 minutiga oli konto suletud ja sain ka kõik oma rahad sealt kontolt kätte. Laura juurde jõudes pakkisin veel viimased asjad kokku, andsin Laura perele kingituse(Eesti šokolaad, Vana Tallinn ja armas kaardike), jätsin Laurale tuppa ka kingituse ning takso tuli kell 4 järgi ja oligi lahkumine.. Kuna taksojuht oli mingi mats ebaviisakas välismaalane, siis ei saanud korralikult hüvastigi jätta.. Taksojuht muudkui ütles, et kiire kiire, istu peale, siis Laura käratas talle pisarad silmas, et "She is not coming back!!!! Give us a time!!!" Aga no see ei saanud kottigi aru ja juba sõitsingi lennujaama poole minema, Laura järele lehvitades..









Friends forever
Minu viimane frozen yo

No comments: