Friday, May 2, 2014

Laura 23

Selle nädala ilmad olid jubedalt kuumad, iga päev üle 30C sooja, mis muutis kōiki nii uimaseks. Ōue minnes laen oma pudeli jääkuubikuid täis ja 5 minuti pärast on juba kõik sulanud + vesi täiesti soe. Üldse kulub meeletult palju vett päevas, eriti trennipäevadel, siis trennis juba joon kuskil 2 pudelit. Eestis oli mul näiteks raskusi vee joomisega, vahepeal harva päeva jooksul tuli meelde üks klaasike juua, aga mitte rohkem, siin see pigem elustiiliks kujunenud, ilma veepudelita ikka kodust ei lahku, teisiti lihtsalt ei saa elada siin.

Ükspäev hommikul vaatasin beebimonitorist, et beebi üles ärganud, kōndisin siis üles korrusele teda võtma ja avastasin kõige armsama asja üldse, pisike istus seal ja luges oma raamatut väga süvenenult, muudkui lehitses ja uudistas. Tavaliselt, kui teda võtma lähen siis juba seisab püsti ja sirutab käed ette, et ma ta sülle võtaks, too hommik ei tahtnud üldse sealt ära tulla, nii armas.

Paar päeva siin lõuna ajal pargis käinud beebiga pikniku pidamas ja ma siis natuke võtan päikest kah nii muuseas. Parki minnes avastasin siis noorte emade "gängid". Kõik istusid ringis ja vankrid ka ringis nende ümber ning beebid siis kõige keskel. Selliseid kampu oli mingi 3 tükki, ühes kambas mingi 7 ema või rohkemgi, nii lahe, nagu filmis :D Ma olin see loner "ema" oma beebiga, aga mulle meeldib üksi olla.

Kolmapäeval Laura textis et ouu kas oled kodus? Tule välja. Mõtlesin, et sõidab siin kandis ja tahtis korra näha siis, aga ta oli oma beebiga oma kodust minu koduni kõndinud, tund aega, johhaidii, sellise kuumusega :D Ajasime siis natuke juttu ja ta siis jalutas tunnikese veel koju tagasi ka. Õhtul käisime jõukas, aga kuna oli nii hilja juba, siis tegime natuke cardiot ja käisime esimest korda basseinis ujumas. Enne basseini käisime tegelikult suures kuumas mullivannis ka lollitamas, ma ujusin ühest otsast teise, sest see oli nii suur, aga ülihea lõõgastus ikka peale pikka tööpäeva. Ujusime ka kuskil 20 minutit kui mitte rohkem ja appi kui läbi see võttis, ma pole mingi eriti hea ujuja ja pole harjund järjest nii palju ujuma, niiet mulle oli see mega workout. Laura vana kala vees, ta pani seal ikka mitut erinevat stiili ja ujus koguaeg minu alt läbi jne.

Neljapäev oli siis Laura sünnipäev. Hommikul kui beebi magama sain, valmistasin kiirelt ühe juustukoogi ning lõikusin kartulisalatit. Pärast baby gym'i käisin veel poes, ostsin lilled ja mõned vajalikud asjad ning koju jõudes sain vabaks. Sain salati lõpetada ning mõnest poest veel läbi, laenutasin filmi "This is 40" ja Laura juurde. Andsin kõik asjad üle ja ta oli nii rõõmus kõige üle, et tegi minu ka nii rõõmsaks. Kingist endast pilti ei teinud, aga kinkisin siis Anna Klein'i rahakoti, mida tahaks endale hoopis väga väga. Veel kinkisin ühe imeilusas karbis imehästi lõhnava seebi, EOSe kollase huulebalsami mida ta väga tahtis ja kuskilt ei leidnud, klõpsuga kinni käiva juuksekrunni mida ta omale osta ei raatsinud ja vaid imetles ning Tangle Teezeri, mida ka väga tahtis aga pole siiamaani omale ostnud. Vaatasime siis filmi, sõime mu tehtud asju ning jutustasime. Koju jõudsin natukene enne südaööd ja otsejoones voodisse.

Image and video hosting by TinyPic

Natuke udune juustukook
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Soovis :D:D
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: