Monday, May 12, 2014

Las Vegas

Niinii, tegime Laura sünnipäeva puhul väikese roadtripi Las Vegasesse. Reede õhtul peale tööd tuli Laura mulle meie armsa rendiautoga järgi, käisime ostsime jääkohvi, tankisime paagi täis, võtsime Julica peale ning seiklus võis alata. Terve tee karjusime laule kaasa laulda ja üldse üli lõbus oli ja super hea tuju. Liiklus oli üllatavalt okei, kartsin väga selle pärast, sest hostdad rääkis kui halb liiklus on reede õhtul, aga meil nii vedas. Käisime siis In-n-out burgeris söömas ning teekond jätkus. Kuskil 2 öösel olime lõpuks Las Vegases ning oma väga luksuslikus Mandalay Bay hotellis. Toas oli meil kaks suurt voodit, mul oli terve voodi endapäralt jee. Hüppasime siis muidugi vooditel nagu filmides tehakse ja ruttu magama.

Laupäeval ärkasime juba kell 8, väike pesu ja sätt ning läksime ületee asuvasse Donut shopi, sõime hommikusöögi seal ning jalutasime selle "Welcome to fabulous Las Vegas" sildi juurde. Rahvast oli päris palju seal, pidime järjekorda võtma, et saaksime pilti teha. Väljas oli juba väga väga kuum, lausa raske oli hingata, kuskil 36 kraadi.. Pildid tehtud kõmpisime hotelli tagasi, kiirelt bikiinid selga ning hotelli "randa". Hotellil siis tehtud tehislik rand, kus on siis liiv maas ning oli ka 3 basseini + lazy river, ehk kus vesi voolab ja pmst sa ei pea ujuma edasi liikumiseks. Ma kärssasin kõigepealt tunnikese päikese käes, teised ujusid. Siis lasime paar margariitat jahutuseks ära ning ma ka ujuma. Lauraga olime nagu kaks opakat, üksteise kukil ja seljas ja karjusime "I'm on a boat!", see meil siis väike inside joke, aga naljakas oli et teised ka selle üle naersid :D Aga tegelikult võis tõesti naljakas vaatepilt olla kui üks tüdruk teise seljas ja käsi üleval nagu ratsutaks ja teise käega kägistab sõbrannat kaelast, et ise maha ei kukuks ja sõbranna juba põhimõtteliselt upub. No vähemalt saime hea etenduse teistele pakkuda ja endal oli ka nii meeletult lõbus. Peale 3 tundi möllamist basseini ääres otsustasime minna basseinipeole. Sisse minnes avastasime, et söögiga ei lasta sisse, aga meil oli ju kaks kotti sööki/jooki täis, niiet otsustasime kotid tuppa viia. Tuppa jõudes hakkas mul väga paha, pilt virvendas ja mõtlesin et panen pildid tasku. Ilmselt sain väikese päikesepiste.. Viskasin siis korraks pikali ja jäin lihtsalt paari sekundiga magama, kuigi plaanisime tagasi basseinipeole minna.. Mingi aeg Laura raputas mind, et kuule me hakkame minema, ma siis et ALREADY?? Ta hakkas naerma, et kuule sa üle 2 tunni juba maganud, kuigi mulle tundus pigem nagu 2 minutit. Nad siis läksid Cirque du Soleid vaatama, Julica kinkis Laurale piletid. Ma natuke siis lebotasin, pesin ja sättisin ning Stripile jalutama ning shoppama. Käisin Marshallsis ja Rossis, sain omale 2 imearmsat kleidikest. Üks käekott jäi ka väga hinge peale, aga mõtlesin et pean ju oma kodinatega kunagi tagasi ka tulema, lihtsalt ei saa osta asju kokku mõtlemata. Käisin veel Coca Cola poes ka, ostsin juua ning uurisin niisama ringi. Tüdrukud korjasid mu peale ja sõitsime tagasi hotelli. Kell oli juba täitsa palju, polnud peale donutide päev otsa midagi söönud, niiet otsisime hotellist ühe restorani, sõime kõhud täis ning sättisime veel natuke. Juhuslikult kohtasime promootorit, kes pakkus meile pileteid nö. katuseklubisse, kust siis imeline vaade tervele Las Vegasele. Niisiis ruttu tuppa tagasi, peoriided selga, väiksed dringid ning pittu. Algul olime valel poolel, mõtlesime et miks kõik nii vanad siin on ahhahahaha, vähemalt tehti jooki välja ja lollid vanamehed jäid uskuma, et ma 16 ja smuugeldasin ennast sisse. Kogemata avastasime, et ühest uksest läks veel kuhugi edasi, niiet sattusime siis hoopis nooremate inimeste sekka, kus oli poole parem muusika ja lõbusam seltskond. Mingi aeg mõtlesime, et läheks õige XS-i, see siis basseiniga luksuslik klubi. Käisime natuke kasiinos ja toas jälle dringitamas ja siis kui lõpuks XSi sõitsime, hakati seal juba sulgema, niiet meie pidu leidis sellise lõpu hahhaa. Käisime veel natuke kasiinos pelamas ning kõmpisime oma tuppa, tee peal kohtasime mingit kutti kellega jäime jutustama ja siis ära minnes ütles mulle "btw i love your accent", mul oli mingi "wtf i don't have accent, do i?" Kell oli juba 5 kui ma ei eksi, niiet läksime voodisse ära, mu plaan oli veel hotellis ringi vaadata ja äkki ägedaid inimesi kohata, neid liikus seal palju, ootasin kuni unekotid magama jäävad(kes tahtsid juba kell 12 magama minna), aga kahjuks jäin ise ka, hommikul ärkasin kleit seljas ja meik peal :D:D:D Kuradi Vegas ma ütlen.

Pühapäeval kuskil pool 10 üles, kiirelt asjad kohvrisse, väike sätt ning tegime check-out. Käisime siis samas hotellis söömas, Subways. Hotell üldse nii megalt suur, et sadu ja sadu poode lihtsalt sees. Võikud söödud, käisime selles kurikuulsas Shark Reef'is, mis on siis akvraariume täis ning seal see kuulus koht, kus on siis nö. tunnel, kust saad alt läbi kõndida ja haid ujuvad sust üle. Esmamulje oli meil, et see ongi see või? See ongi see kurikuulus asi mida näidatakse filmides ja igalpool reklaamides jne? Lootsin, et äkki see võimas akvaarium tuleb veel kuskil lõpus, aga eiii. Nii väike ja nii vähe haisid, pettusime täiega ja tahame kõik oma 18$ tagasi :( Ainuke tore asi oli, et sain raid katsuda, nii pehme ja sile oli. Edasi algas teiste hotellide uurimine. Käisime väga paljudes hotellides sees ja väljas ja lihtsalt mööda kõndimas, kõik ei jäänudki kohe meelde, liiga palju uut ja huvitavat infot mida talletada. Meeldis väga see püramiidi hotell, samuti Veneetsia hotell kus olid siis need "kanalid", mida mööda sai paadiga sõita, me muidugi ei sõitnud, aga kift oli vaadata. Veneetsia hotellis käisime äsja avatud Carlo's Bakerys, mis on mu üheks elu unistuseks juba tükk aega olnud, et seal lihtsalt ära käia. Muidugi tahaks Hobokeni omasse, aga sinna vast ei satu, vähemalt sai siis selles uues Las Vegase omas käidud. Hotellidest avaldas muljet veel imesuur Caesar Palace, mis on reaalselt ikka meeletult suur, neid hooneid mis selle hotelli alla kuulub on küll rohkem kui ühel käel sõrmi ma pakuks ja iga üks neist on hiiglaslikult suur. Caesar Palace'i ees on see kurikuulus watershow, mida näeb näiteks Pohmaka filmi teisest osast(vist?), kus see pilukas lendas õhus üle selle purskava vee. Imelisi hotelle on seal veel ja veel ning kõiki ei jõudnudki uudistada, põhjust tagasi minna! Tagasi tahaks juba sellepärastki minna, et kuskil mujal hotellis ka ööbida, mis on rohkem sellele "melule" lähemal, meie hotell oli Stripil esimene ja kõik oli meist nii kaugel, see oli natuke jama. Väljas oli jube palav ka, päikest küll ei paistnud, aga temperatuur oli kuskil 35 kraadi ning hingata oli raske. Vett läks ikka pudeleid ja pudeleid.. Õhtul hotelli juurde tagasi minnes istusime muidugi vale rongi peale, niiet pidime ikkagi jala nii palju kõndima, mina oma plätudega, 9h kõndimist.. Igaljuhul, koju tagasi jõudsin kell 1 öösel, ei suutnud oma võtit üles leida niiet ajasin pereema ka veel üles, great success.

Pilte on meeletult, minu kaamerast, minu telefonist, Laura telefonist, Laura kaamerast, Julica kaamerast.. üritan ikka kuidagi järjekorras panna

Meie pitsu

Ma olin dj

See mustavalgega rahakott seal taga on siis minu kink Laurale

New York New York

M&M store

Pariis

Eiffeli torn

Istume Stripil ummikus

Veneetsia

Meie imeilus hotell

Panime oma kleidikesed kappi

Kõik oli nii luksuslik ja ilus

Ootasime järjekorras, et pilti saaks teha

Palaaaav
Image and video hosting by TinyPic

Laura jäi magama, aga käsi hoidis kotti ikka kinni :D:D

Leboooo

Kasiino

M&M's world

M&Msi kutid

Ma niisama mamma seal ees

Njommi

Mõttepaus
Image and video hosting by TinyPic

Ja ei nuputanudki välja kuidas ta seal õhus istus, lihtsalt wtf :D

Caesar Palace'i ees selline watershow iga natukese aja tagant, öösel kahjuks ei näinudki :(

Treasure Island

Venetian hotel

Ma olen väga imelik siin, aga siiski käidud Carlo's Bakerys :))

Eestimeelne
Image and video hosting by TinyPic

Väike mälestus kah, just in case