Monday, May 19, 2014

Kuumalaine

Terve nädal oli üle 30 kraadi kuuma ja pereema ütles, et ma ei tohi päeval beebiga siis välja minna, sest kardab et beebi võib üle kuumeneda. Mu jaoks oli see muidugi mega kurb, sest oleks päikest tahtnud, aga pean ikkagi beebi vajadused esikohale panema oma tööpäevadel.
Isegi õhtul kell 7 oli üle 30 kraadi, veits jõhker tegelikult. Kohalikud räägivad, et siin Santa Monicas pole sellist kuumust aastaid olnud. Tavaliselt siin ei lähe nii kuumaks, aga natuke linnast välja sõita mägede taha, vot seal on jõhker, sellessuhtes elukohaga vedanud, et ei ole tapvalt kuum kogu aeg, hetkel lihtsalt ajutine.

Kolmapäev oli väga tore päev. Laura helistas keset päeva, et ta vaba, kas tahan parki minna. Kuna panin just beebi magama, siis tuli mulle külla. Tõi jääkohvi ja võikusid ning vaatasime "How i met you mother". Mingi aeg ärkas beebi ka, niiet Laura sai mu armsa tibukesega mängida. Tegime nädalavahetuseks plaane ja siis ta läks millalgi tööle tagasi ka. Õhtul käisime jõukas, rühmatreeningus, kus ma näiteks higistasin jälle nii palju pekki maha, et isegi jalasääred voolasid veest :D Vähemalt seal ei ole imelik nii palju higistada, sest lõpuks kõigil särgid seljas märjad.

Neljapäeval sain täitsa vara ära töölt üle mitme mitme kuu(18:45)ja sõitsin jõukasse üksi. Muidugi istusin ummikus esimest korda, sest nii tobedal ajal läksin, täpselt siis kui kõigil tööpäevad lõppevad. Peale trenni käisin Ralphsis vajalikke asju ostmas, sest beebiga ei saa hetkel väljas jalutada ja poodi minna, niiet kasutasin juhust. Mõnus õhtupoolik enda seltsis.

Pasta maitsestatud kanafilee, paprika, vähese küüslaugu ning Alfredo kastmes
Image and video hosting by TinyPic

Maitsestatud kanafilee tomati, brokoli, sibula, basiiliku, lehtkapsa, porgandi, herneste ning mangokastmega
Image and video hosting by TinyPic

Ostsin jääteed
Image and video hosting by TinyPic

Veits nagu on imelik oma higist siia pilti panna, aga näete, ma ei valeta :D
Image and video hosting by TinyPic

Mis ilusad lilled õitsevad
Image and video hosting by TinyPic

Super
Image and video hosting by TinyPic

Mu toas oli nii kuum, et mu kookosõli sulas ära, hahaaa
Image and video hosting by TinyPic

Pisike nii asjalik juba, hakkas kõndima 11 kuuselt lõpuks :)
Image and video hosting by TinyPic

No comments: