Wednesday, March 12, 2014

Peretütre kaheteistkümnes sünnipäev

Teisipäev oli mu keskmisel tüdrukul sünnipäev, sai 12. Hommikul käisin poes ja ostsin vajalikud asjad, kui beebi magama läks, hakkasin siis kooki tegema. Tegin juustukoogi, peale ladusin maasikad ja sulatatud šokolaadi, aga siin see šokolaad nii imelik(ilmselt keemiat täis ikka korralikult), et ei tahtnud üldse ilusasti ära sulada, niiet koogile ei jäänud üldse nii nagu ma oleks tahtnud.. Õhtul kella 7ks tulid kõik koju, vanaema ka, istusime siis lauda, sõime pitsat ja kooki, andsime kingid üle ja oligi kõik. Ma kinkisin talle 3 paari hõbedast kõrvarõngaid, juustesse jäetava imelise lõhnaga palsami ning Starbucksi kinkekaardi.

Naljakad sünnipäevad siin kuidagi. Mul on terve elu parimad sünnipäevad olnud, terve päev on mind nii erilisena tundma pandud, hommikul äratatud lauldes üles + kook, kingitused ja lilled voodisse, mulle küpsetatud ja kõik salatid ja muud parimad söögid valmistatud.. siin ei tehta ise midagi ja see on kurb. Sellepärast tahangi neile ise midagi valmistada, et natukenegi erilisem oleks. Kõigile vähemalt maitses kook, vanaema ütles veel, et pean siin USAs oma äri avama, et mul annet, wow! Õhtul tõmbasin pildid arvutisse, kustutasin juba kaamerast ära(halb komme) ja vajutasin valet nuppu ning olid arvutist pooled pildid läinud, niiet küünalde puhumise pildid kadusid ära, nii õnnetu olen nüüd :( Oleks olnud hea kõikide sünnipäevade küünalde puhumise pilte omada aga jah, ma nii osav ikka, et ennast ajab ka vihale..
Mul endal järgmine nädal sünnipäev ja parem ei looda midagi sellest, sest see ei ole nagunii sama, mis see on Eestis olles.. But well, järgmine aasta jälle ju sünnipäev, niiet pole mõttet kassida.

Aga tore päev oli, vahepeal hea kui midagi teistsugust, sest ma ei salli rutiini..

PS! Sain teada, et tordile pannaks vanuse järgi küünlad ära + 1 nö vananemise jaoks, ehk mina ladusin tordile 12 küünalt, aga pereema ütles, et 13 peab olema, tulevase aasta jaoks ka, täpsemalt ta ei seletanud. Kas keegi tark teab sellest midagi?
PS2! USAs kingitakse paaris arv lilli, mitte nagu meil paaritu arv

Image and video hosting by TinyPic

pisike tibu oli õe sünnipäeva puhul uhkelt riides, saime nii palju komplimente ka tänaval.. what a handsome guy oli põhiline
Image and video hosting by TinyPic

No comments: