Wednesday, March 19, 2014

Nädalavahetus

Reede õhtul käisime Lauraga jõukas, sõitsime ratast päris korralikult ning siis mõned aparaadid läbi, kaua ei saanud teha, sest juba 10pm suletakse reedel.. Lollitasime veel madratsi peal, "venitasime" omast arust ja siis koju ära, Laura pidi töötama ka see nädalavahetus.. Koos ikka nii hea käia, Laura näiteks oli mega väsinud ja üksi poleks viitsinud üldse minna, ma siis peksin tagant, et lähme ikka. Järgmiseks tahtis minna jäätist sööma, aga ma ei lubanud, ma nagu eratreener :D Seal jõuka ümber üldse väga imelik, KÕIKVÕIMALIKUD söögikohad on seal, inimeste kiusamiseks nii tehtud mulle tundub :( McDonalds, Baja Fresh, Smash Burger, Yoghurtland, SubWay jnejne, saate aimu ju küll. Õnneks mul iseloomu on, et sinna mitte minna pugima, enne trenni ju ei tahagi süüa,
 sest muidu ei jaksa midagi teha ning peale trenni on enesetunne liiga hea, et sinna minna :) Aga no kõik vast nii ei mõtle ja ei tunne, oleme näinud küll neid kes peale trenni Frozen Yoghurtisse jooksevad.

Kuna Laura siis töötas laupäeval, otsustasime tema lastega randa minna. Tal 3 last muidu, 2 kuune beebi, 4 aastane tüdruk ning 6 aastane poiss. Randa tuli suurematega, ema oli pisikesega kodus. Korjasid mu kell 11 peale ning seiklesime siis ookeani äärde, natuke teise kohta kus muidu käime ja ilmselt nüüd hakkamegi seal käima, palju coolim, surfareid täis jne.
Päevitasin natu ja siis mängisin Laura poisiga lainetes, algul oli niinii külm, aga jalad harjusid ruttu, läksin siis juba sügavamale, aga sügavamal jõhkrad lained niiet lõpuks olin täesti märg. Lainetel nii palju jõudu, hea et pikali ei käinud. Tegelt suht ohtlik ikka, väikeseid lapsi küll üksi ei tohiks vette lasta. Ülinaljakas ja lõbus oli vähemalt. Lauraga mõtlesime, et norm töö ikka, rannas lebotamise eest raha tiksub, ausalt oli selline tunne nagu oleks kuskil puhkusel. Rand paksult inimesi täis, inimesed hullavad ookeanis ja päike kütab nii mis hirmus. Lainetest tagasi tulime, siis avastasime, et mingi väike nigga istus meie rätiku peal ja sõi meie küpsiseid, ema seisis kõrval ja tegi pilte "How cute how cute are you!!" Nagu tegelt ka v? Siis ütles et aa vabandust, ei teadnud et teie omad, nagu midaaa :D Kuidas sul tuleb üldse mõttesse, et sa lähed teise inimese asju sööma ja teiste rätiku peale istuma ja siis ütled, et ei teadnud,
 et kellegi teise omad? Mulle ei mahu lihtsalt pähe. Kuskil 2 ajal pakkisime asjad kokku, sest nad pidid koju minema. Lasid mu promenaadil maha, käisin natuke shoppamas. Ostsin suveriideid ning väike frozen yoghurt ka ikka, hea jahutus. Trippisin bussiga koju ja kodus avastasin, et mu nägu täiega ära kärssand ja järjest hullemaks läks kah. Hullult kipitas ja mega punane :( Loll eestlane ju harjund päev otsa päiksesse vahtima, et mingitki päevitust saada, nüüd tunni ajaga selline põletus. Õhtul sügeles ja kipitas nii hullult, et ei suutnud kuidagi olla, õnneks pereema andis mulle Aloe Vera geeli, siis vajusin unne kuskil 1,5 tunniks. Pärast sõime Mexican foodi mis tegi tuju heaks kohe. Õhtul läksid teised varakult magama, ma sättisin end teleka ette üle pika pika aja, vaatasin Netflixist Waiting for forever, mis oli okei, natuke venis ja kohati igav, aga käis kah. Järgmiseks vaatasin ära Grease, mida olen mitu korda kohati näinud, aga otsast lõpuni pole kunagi näinud, see oli tore. Lõpetuseks alustasin How i met your mother'i vaatamist, 2 osa seda ja siis oli kell juba liiga öö.

Pühapäeva hommik oli põletus juba paremaks läinud, aga punane olin ikka. Plaanid olid uuesti randa minna, mõtlesin, et no eks istun siis seljaga päikse poole, pole hullu. Kell 1 tuli Laura järgi, käisime Ralphsis süüa ostmas, Starbucksist läbi ning sõit Malibu poole. Normid ummikud olid, niiet randa jõudsime lõpuks kell 4, kujutate ette v :D Veits ei olnud närvis.. Laura peksis mu Starbucksi topsi lausa lömmi seal ummikutes seistes. Saime Julicaga kokku, sõime, lebotasime ja ajasime niisama juttu, tegime plaane. Õhtul 9 jõudsin koju, siis tuli meelde, et pole selle nädala koolitööd teind ja tähtaeg ju pühapäev, hakkasin siis tegema kuni avastasin, et netti pole, hahahahha, ainult minuga juhtuvad sellised asjad..

Tahtsin kunagi seda mainida, et Californias ju kanep seaduslik ja siin tehakse küll seda iga nurga peal, tänaval, kontserditel, klubis, söögikohtades, rannas.. Mulle endale ei meeldi see lõhn ja mulle ei meeldi ka see, et seda reklaamitakse nagu normaalset asja, camooon see on ju narkootikum, mis siin normaalset on? Lihtsalt see on nii tobe, et kõik tahavad, et see Eestis ka seaduslik oleks, sest see ju PALJU parem kui alkohol, sest alkohol muudab inimesed agressivseks. Haha lubage naerda, keegi ei käse ju üle juua, mõistlikult saab ka. Aga mingit kivis inimest pole ka tore vaadata, kes ei saa aru mis ümberringi toimub ja tahab näiteks enesetappu teha lihtsalt niisama? Not fun. Kanepisõltlastest potheadid ärge tulge vaidlema nüüd, see minu arvamus asjast.

Rannapilte jälle nagu eelmine nädal
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mu kaks parimat kaaslast
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

coctails
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Päikeseloojang läks mäe taha
Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Gerli Pommer said...

Ahhhhh nii ilus kleidike!!

Jane said...

Aitäh aitäh nunnukeneee!! Mulle ka nii meeldib