Sunday, February 16, 2014

Valentine's Day special

See nädal oli väga raske, aga õnneks läks kuidagi väga kiiresti, alles oli nädalavahetus ja juba uus. Aga mulle sobib.
Mõned pereliikmed olid juba nädala alguses haiged ja nunnutasid musitasid beebit kogu aeg, niiet ei pea just eriline ajugeenius olema, et teada et beebi varsti haige ja nii läkski.. kolmapäev oli beebi mega jonnine ja nuttis päev läbi, oli tulikuum ja nohu oli ka mega ehk tal oli raske hingata, süüa ei tahtnud jne, see oli ikka paras peavalu päev, aga mitte nii hull kui neljapäev! Siis ma küll mõtlesin, et miks ma siin olen ja teiste inimeste lapse pärast oma närvirakke kulutan.. õhtul kell 9 läksin juba magama ja siis mõtlesin vaid, et tänu jumalale kohe nädalavahetus.

Reede oli siis Valentinipäev, neljapäeva õhtul jätsin kööki kapipeale kommikarbid ja oma Valentinipäeva soovi neile. Hommikul siis tänati mind ja anti mulle ka kink, väga armas. Päev oli ülikuum ja kuna ma pean päevas tegema 2 jalutuskäiku, siis sain päikest nautida väheke, hakkas peale isegi, nägu juba jumekam ja pole enam keldriidu. Õhtul 7 tuli Julica järgi, läksime promenaadile sööma, ootasime oma sööki 40 minutit ja isegi saia ei toodud lauda :( Ma olin nii näljane, et sõin juustu mis seal purgis on toidu peale raputamiseks haha. Naljakas, et need kes olid nö "paarid", need said oma söögid kiiremini kätte kui meie ja neil olid roosiõied ka laual, siis me niisama kurvastasime ja olime forever alone, keegi meist välja ei teinud, lõpuks küsisime ise kunas süüa saame ja 3 minuti pärast oli söök laual. Mingi hetk andis Laura teada, et ta siiski saab ka tulla, tuli aitas meil söögid ära süüa ja läksime siis kinno, tellisime Lauraga suure coca ka kaasa, aga ta käis seda vahetamas kunas see oli täiega vee maitsega, nii palju pannakse jääd lihtsalt ja juba algul oli vee maitsega.. tagasi tulles oli natuke parem coca, aga siiski selline tunne et veega pooleks, öäkkkk. Vaatasime siis romantilist filmi nimega "Endless love", väga armas ja südamlik film ja ooeeee kui kurvaks tegi. Film sai läbi ja kõik läksid juba saalist välja, aga me ikka istusime seal ja lihtsalt vahtisime ekraani, endal silmad märjad.. Andsin tüdrukutele armsad šokolaadid ka sõbrapäeva puhul ja ise sain Red Velveti koogi jeeee ning koju ära, kell oli juba täitsa hommik. Koju jõudes ootas tore üllatus ehk mulle oli pakk ukse taha jäetud. Tellisin omale emmeissi poolt sünnipäevaks kingi ära, mõtlesin, et tuleb ju mingi kuu aega, aga tuli vähem kui nädal, haha :D ebaõnn.. kui väga vaja on siis ootad nagu loll ja nüüd kui vaja ei olnud, siis tuleb kiiremini kui riigisisene post.

Esmaspäeval oli pereisa haige ja kodune, meil oli igav ja mõtlesime et teeks kooki, kuna ta oli haige, siis ta ainult vaatas ja õpetas kus mis asub, mina tegutsesin. Tegin Valentinipäeva teemalise sidruni-šokolaadikoogi siis
Image and video hosting by TinyPic

Väike täiendus tuppa sõbrapäeva puhul
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kaart oli mega mega armas ja pani mind ennast täitsa erilisena tundma, nii armsad nad mul!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mu armastus lillede vastu ei saa kunagi otsa
Image and video hosting by TinyPic

Mu spaghetti bolognese, mida pole üldse tore kuskil restoranis süüa :D:D lisaks unustati mu 2 meatballi ära mida palusin lisada :(
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vaade parklast
Image and video hosting by TinyPic

No comments: