Friday, October 18, 2013

Viisa taotlus ja rumal mina

Peale perega matchimist jõudsid tähtsad paberid Londonist minuni ülejärgmisel päeval. Kulleriga toodi ukse taha, ainult et noormees vist ei osanud gps'i kasutada ja helistas ja küsis ikka kogu aeg, et kus ma ikka täpsemalt elan. Paberid käes, lappasin kõik rahulikult läbi ja kõne Ketlinile. Tema siis seletas täpselt ära kuidas mida. Hakkasin siis rahulikult lahendama online trainingut, seda kuskil tunnike ja läksin vanaisa sünnale ehk sain pead puhata. Järgmine hommik alustasin viisa taotlusega, alguses lahmisin ja mõtlesin et nagu tglt ka, kuidas ma pean teadma selliseid asju. Oi kus ma kirusin ennast ja olin juba väga vihane. Mitme tunni pärast mõtlesin, et puhkan veidi ja vaatan värske pilguga üle, see ilmselgelt oli hea idee, sest alles siis sain aru, et neis tähtsates paberites kõik ette kirjutatud kuhu mida kirjutama peab :D Käisin ka vanaema juures vajalikke pabereid printimas ja ma kanaaju printisin ikka ka neid pabereid, mida ju vaja ei olnud.
Järgmine jama oli pildiga, kuna mul ei olnud ühtegi korralikku dokumendi pilti arvutis ega ka paberil(5x5cm oli vaja), siis käisime emaga Tartus pilti tegemas, mis sai päris jube, nagu ikka need dokumendifotod. Esmaspäeval sain siis viisa taotlusele ka pildi üles, viisa tasu makstud(mis hetkel 120€) ning viisa intervjuule aja. Selleks siis 22. oktoober.

Hetkel siis vaja vaid vajaminevad paberid kokku korjata/printida mõned juurde ja jääda viisa intervjuud ootama.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: