Monday, October 28, 2013

Before i go

Kirjutasin oma märkmikku üles listi, et Enne lahkumist tahan:
- saiavormi
- kartulisalatit
- makaronisalatit
- kotletti
- pelmeene
- sealiha(juudipere on, ehk siis kodus ei sööda sealiha :( )
- toorjuustukooki
- meekooki
- milka Oreo šokolaadi
- uut milka šokolaadi (see suur, maapähklite ja kreemiga)
- kohukest
- uut metsamarja sommersbyd

Ehk siis mõned asjad on veel saamata, aga ma loodan et need ka täidetud saavad, siis võin õnnelikult lahkuda, haha. Ja kuna ma olen hull salatifänn, siis ma olen iga nädal salatit teinud, sest kardan, et Usas ei saa seda, või siis nii head.

Söökidest siis nii palju. Tegevustest väga palju ei tahagi.
Tahaks vaid:
- vanavanemaid veel näha
- Randot vaatamas käia nii palju kui võimalik
- õega kinno minna
- keratiinhooldust juustele

Rohkem mulle pähe ei tulnud, kuna ma nii kodukana viimasel ajal, siis isegi peole ei taha minna, lol :D Ja mingit ärasaatmispidu ka ei tee.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

No comments: