Thursday, June 19, 2014

San Diego

Niinii, tuleb vähe juttu ja palju pilte. Pole seda jutusoont kuskilt võtta viimasel ajal kahjuks.
Eelmine kolmapäev jõudis siis mu kallis boyfriend läbi raskuste lõpuks siia. Käisin teda siis õhtul tervitamas ja viisin mäkieine ka, sest ta polnud reaalselt kaks päeva söönud, olen armas eks. Nii imelik oli eesti keeles rääkida, lihtsalt kokutasin ja kogu aeg tahtsin inglise keeles rääkida ja sõnad ei tulnud meelde jne.. nüüdseks muidugi harjunud juba ja nii hea tunne ikka, kui oma eestlane siin kaugel Californias.

Reedel peale tööd sõitsime LA'sse bussiga ning seal istusime ümber rongijaama, mis nägi superilus välja, panen allapoole pildi ka. Ostsime mingid kallid piletid ära ning jäime rongi ootama. Nautisime starbucksi(ma nautisin) ja mängisime candycrushi haha. Rong oli kahe korruseline ja väga vinge. Öösel kell 1 jõudsime San Diegosse ja rongijaamast oli vaid 8 minutit hotelli kõndida, et läks asukohaga küll hästi :) Check-in'i tehes öeldi, et king bed'id on otsas, et kas ookeanile vaatega tuba sobib? HAhahahha ei tead ei sobi :D muidugi sobib! Mis asi see king bed üldse on? Sest meil toas oli väga suur ja väga kõrge ja üli mugav voodi, armusin sellesse koheselt ja olekski tahtnud sinna igaveseks magama jääda. Olime siis 11ndal korrusel ja vaatega ookeanile ja linnale, super!

Laupäeval ärkasime varakult, käisime hotelli basseini ääres ujumas ning päevitamas ja ilma nautimas :) Bassein oli väga soe, niiet peale seda kui päike oli keha kuumaks kütnud, ei olnudki külm basseini ujuma minna, väga mõnus. Peale pesus käiku kiirelt poest snäkki ning hotelli tagasi jalkat vaatama. Lõpuks ometi nägin ka mina jalka MM'i. Õhtul käisime veel mööda sadamat jalutamas, nautisime päikeseloojangut. San Diego on selline sadamalinnake, väga väga palju paate, laevu, allveelaevu jne. Õhtul käisime ostsime pitsat ning istusime rõdul, jõime külma Martini Astit ja sõime. Õhtu lõpetuseks vaatasime veel "Padaklubi" ka, Rando muidugi polnud alguses nõus, aga peale esimest episoodi tahtis muudkui veel ja veel vaadata :D ja no mul pole teist korda vaatamise vastu midagi, väärt saade!

Pühapäeva hommikul varakult jälle basseini äärde päikest võtma. Kell 12 oli check-out ning siis trippisime jala südalinna, sealt trammiga kuhugi bussijaama. Bussijaamas oli aega tunnike LA bussi tulekuni, niiet vaatasime seinal olevast telekast jalka MM'i jälle. Õhtul kell 6 olime lõpuks Santa Monicas tagasi. Ostsime veits mäkki ja istusime ookeani ääres, lebotasime liivas ja päike ka juba loojus. Siin loojub päike nii tüütult varakult, nii tobe. Ja peale päikese loojumist on õhk kohe täitsa jahe nagu soojadel maadel ikka, kes käinud see teab.

Viisin musi sööma:)

Apppiii :D suveks saledaks jne

Rongijaam

Rõdud

Rõdult tuppa vaade

Nagu kombeks juba saanud hahaa

Klaasist seinaga lift

See tagumine sinine kõrge hoone meie hotell

Liftis

Jaapani allveelaev

Sellised sõidukeid oli terve see ookeani kallas täis, keegi kõndida ei jaksa :D

Ainult Ameerikas :D

Gerli Pommer said...

Meil olid ka need autoripsmed müügil siin mingiaeg.. vouchereid müüdi :D Mu autole kahjuks ei sobi, oleks muidu ostnud küll, nii nummid ju :D

Ja hotellis oli Sul queen-bed, king-bed on veel double queeni. Seal te poleks Randoga kohtunudki. HAHA :D

Jane said...

Et mida luksuslikum nimi seda suurem voodi? :D